Gjest Shoppaholic Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 Hei, skal til Oslo og omegn i løpet av uka, og håper noen vil tipse meg om butikker som selger klær i str 2XL / 50-52. Er interresert i alt; godt udertøy, hverdags-, selskaps og treningsklær. Vet om Zizzi, "Gerds stormote", "Big Lady" og en i Akersgata, H&M, Knappahl ogLindex, men er det flere?? Er det noen sportsbutikker som kan anbefales mht ytterklær til vinterbruk? Håper noe kan hjelpe meg!
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Hei! Ta deg en tur til 4you2 på tveitasenteret! Denne butikken er super. Har masse fint!
Suzy Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Det er vel å ta i å kalle det omegn, men butikken Rubens Kvinner i Elverum er visst helt suveren i sitt slag.
Bex Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Wilhelmine i Akersgata har mye fint, og er ikke så typisk stor mote. Utover det vet jeg ikke om noen bra butikker. Men kjører du noen gang forbi Gjøvik, er det en butikk der som heter Molly, og den har mye fint også
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Er interresert i alt; godt udertøy, hverdags-, selskaps og treningsklær. blei virkelig intresert når du skrev om dette temat, har selv strevet med å få tak i treningstøy i dene størelsen. må si at det føles litt ironisk å måtte streve med å leite etter nettopp dette når man strever med overvekt. da mener jeg godt treningstøy som er bregnet på bevegelse og har god passform. IKKE kose joggedresser. jeg strever virkelig, har prøvd flere steder, også katalogbaserte merker som bant annet sportsman, ellos ,og sparkjøp. men problemet er gjerne at hviss man er så heldig å få plagg i denne størelsen så er små i størelse, og passer ikke, ellers er det utformingen av klære og matrialet de er sydd av som er merkelig. pussig at det ikke går ann å sy klær av samme snitt som "vanlige" størelser, med "vanlige" stoffer, med bra egenskaper. min erfaring er at mye av tøyet til store størelser er av tunge og tykke matrialer. og selv om jeg bruker størelse 52 betyr det ikke at jeg er ei liten snelle med søte korte bein, søte korte armer og har store flotte bryst. NEI jeg er 177 0g veier 105 kilo, ikke det idielle, men det er meg. når jeg finner noe fint i størelse 52 så ser jeg ut som en klovn når jeg kommer ut av prøverommet, med bukser eller skjørt på leggen, korte armer og en bringe som ikke blir fylt ut. venter med spenning på andre svar /innlegg
Skravla Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Abigail på Kløfta har masse fint. De har også treningstøy opp til str. 60 eller 62 tror jeg. Tar ikke lang tid med toget fra Oslo sentrum. http://www.abigale.no/ Regner med at den zizzi-butikken du vet om er Solo på Gunerius?
Gjest TS- Shopaholic Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Takk for tilbakemeldinger og tips! Har vært ute hele dagen, og var var spent på om det kom noen tips i det hale tatt... Takk skal dere ha- gleder meg til Oslo, Tveita OG Køfta-tur ! Ja den Zzzi-butikken jeg vet om er den på Gunnerius. Og helt enig i at det er en irriterende ironi i at det kan vær et problem å få trent-særlig utendørs- fordi det er vanskelig å finne egnede klær :-( . Ellers å jeg tilstå at jeg gjerne skulle hatt 177 cm å fordele mie kilo på- nå har jeg nesten ca like mange klo, men 25 cm mindre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå