SøsterLiten Skrevet 31. mars 2008 #1 Skrevet 31. mars 2008 heisann! min kjære og jeg har bestemt oss for å ha åpen bar med bartender (en kompis av oss) og i den anledning har vi lyst til å ha litt morsomme drinkenavn! som f.eks: -brudens lykketårer: champagne og safari -brudgommens sure sokker: eple-vodka, russian og agurk det er ikke så nøye med selve drink oppskriften, om dere har et morsomt navn, men ingen drink så bli jeg kjempe glad for navn ideer! kompisen har jobbet som bartender før så han har nok endel oppskrifter i ermet!
Gjest % Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Svigermors drøm - Feks en søt drink Farfars/onkels/bestefars edle dråper- feks wisky el. Dagen derpå- cola Sydhavsdrøm - malibu og sprite/juice el. Hælene i taket - noe sterkt
Gjest :) Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Svigermors drømBrudens kyssKalde FøtterToastmaster`nBrudeparets drikkSomething Old/New/Borrowed/BlueHoneymoonForloverens trøstSvigerfars skrekk
Solfridbruda Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 prøver meg jeg også : the wedding night forever love i gode dager i onde dager svett organist kidnappet brud faith elskovsdrink/dråper mormors tårevæske fostervann (ev. hvis noen er gravide, f.eks "søsters forstersvann") mammas bekymrings-te i sus og dus- brus tro, håp og kjærlighet tror jeg gir meg her... hi hi de var vel kanskje litt vel sære disse forslagene
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Morgengaven Bridezilla (tyrkershot, tequila el. sambuca, kanskje) Marsipan og tyllskjørt (egentlig en litt intern vits, men passa inn da ) Ball and chain 1+1=2
SøsterLiten Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 hahahaa!! så utrolige bra navn!! svett organist..... hihi!! den var bra! her var det endel som kommer på menyen! men please fortsett med flere navn! vi har begge ganske corny humor så alle forslag blir antageligvis ganske godt motatt av oss to!! OG vi har planer om å ha en omfattende drinke meny! takk så langt!
Saeria Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Prestens styrketår Svigermors gledesrus(brus) Brudgommens nervemedisin Tante Olgas rosa sang Brudens glød Endret 31. mars 2008 av Saeria
Gjest StoreSky Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Hva med å spille på intern humor? (men bare om man kjenner personen godt og den ikke tar det ille opp!) Slik som den over: Fostervann (feks x"maris" fostervann) Hmm! Trodde jeg hadde noen ogde forslag, men det gikk i glemmeboken!
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2008 #9 Skrevet 1. april 2008 "7-årskrisa", "brudens-/brudgommens favoritt", "O'a hela natten"... Og selvfølgelig interne morsomheter - utdrikningslagets store slager etc...
Solfridbruda Skrevet 1. april 2008 #10 Skrevet 1. april 2008 hihi- dette var moro, så jeg kommer med noen flere forslag; den hvite truse (ev. en annen som er litt vel drøy; den våte truse) babyboom future in a glass brudgommens styrKEdrikk brudens styrTEdrikk forlover sover svigerfars edle dråper full brudgom brisen brud mor på tuppa fars festdram håp i glasset kalde føtter bryllupssprit drukna brud tran for bruderan
DDuck Skrevet 2. april 2008 #11 Skrevet 2. april 2008 Jublerus - champagne eller noe Revnet strømpe - noe sterkt Sure skinn sko - en sur en uff jeg var dårlig på dette da kommer ikke på noe mer siden det var så mange bra forslag på de over her
SøsterLiten Skrevet 4. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. april 2008 "den våte truse" synes jeg ser tanten min titte på drinke menyen og ser det!! dette var jo kjempe flott! jeg har allerede kopiert en del til word sånn at jeg kan jobbe videre med hva slags drink som passer med hvilket navn! tusen takk alle sammen!!
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #13 Skrevet 5. april 2008 I steden for sex on the beach- married to a bitch one night stand bloody marriage Kommer til å stjele denne ideen med drinkenavn i vårt bryllup
Ira Skrevet 3. mai 2008 #14 Skrevet 3. mai 2008 Vi er ivrige jegere begge to, og barkartet preges av det.... Her er noen eks: Bomskudd Jaktskvett Kaffekosen Tomstand Rød solnedgang orrhøna
Carebear1 Skrevet 3. mai 2008 #15 Skrevet 3. mai 2008 Bridezilla (tyrkershot, tequila el. sambuca, kanskje) Det tenkte faktisk jeg også på
Gjest Highland Bride Skrevet 3. mai 2008 #16 Skrevet 3. mai 2008 Noe saa sinnsykt morsomt!!! Vi planlegger fri bar i vaart bryllup og kommer definitivt til aa bruke noen av disse. Oversatte noen av dem til min britiske tilkommende, han falt spesielt for bloody marriage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå