Gå til innhold

Funnet kjole...

Gjest Gjest_Forvirret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Forvirret_*
Skrevet

Fant en fantastisk nydelig kjole på lørdag, hadde ikke lyst å ta den av meg! Alt stemte liksom med farge, fasong og for ikke å snakke om pris.... Den satt bare som spyttet på meg.

Dette var en one of a kind kjole, designet i USA av Alan Evans, som bare lager en av hver kjole, så uansett får jeg aldri en sånn kjole igjen.

MEN - jeg skal ikke gifte meg før neste vår..........

Er det for tidlig å finne kjole nå-er jo15 måneder til jeg skal gifte meg??

Hva tror dere mine medsøstre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KJør på! Hvor ofte skjer det at du finner Kjolen med stor K? -og ALT stemmer?

venninnen min skal gifte seg neste år i juni, hun har akkurat kjøpt den!

Legg ut bilde da, hvis du har link til siden???

:)

Fant en fantastisk nydelig kjole på lørdag, hadde ikke lyst å ta den av meg! Alt stemte liksom med farge, fasong og for ikke å snakke om pris.... Den satt bare som spyttet på meg.

Dette var en one of a kind kjole, designet i USA av Alan Evans, som bare lager en av hver kjole, så uansett får jeg aldri en sånn kjole igjen.

Skrevet

Hvorfor for tidlig? Hvis ikke du har planer å miste mye vekt eller ta på mye vekt, hvorfor ikke?

Gjest Gjest_Forvirret_*
Skrevet

Er vel bare den redselen for at noe finere kan dukke opp.......og at det bare er den ene(må bestemme meg ASAP), og dermed kanskje vanskeligere å selge etterpå siden ingen andre får prøvd i butikk.

Vet at jeg ikke kommer til å gå opp (aldri gjort det før, så hvorfor nå?), kommer heller til å gå ned, og det kunne taes inn uten problem i salongen.

Dessuten bor jeg borte fra familien, forlover osv, så må ev få mamma hit for å se kjolen før den blir kjøpt.

Gjest Wildcat
Skrevet

Ganske lik situasjon for meg - kom over en kjole i vinter som jeg måtte bestemme meg kjapt for om jeg ville kjøpe iom at den ville gå ut av produksjon veldig snart. Følte at jeg virkelig hadde funnet drømmekjolen, så jeg bestemte meg for å slå til til tross for at jeg ikke gifter meg før juni '09 :)

Storfornøyd med å ha kjøpt! Veldig digg å være ferdig med kjolekjøpet, og jeg tviler sterkt på at smaken min forandrer seg mye ila det neste året.

Skrevet

Har du funnet KJOLEN, som du mener er den du vil ha, ser jeg ikke grunn til og vente. Det vil jo alltids være menge kjoler der ute du kan falle for. Har du funnet en kjole du vil ha, så har du jo heller ingen grunn til å drive å leite etter noen andre heller :jepp:

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg kjøpte den tredje kjolen jeg prøvde, i april-mai i fjor, og jeg gifter meg ikke før 30.08 i år. Har ikke angret et øyeblikk :)

Skrevet

GO FOR IT :)

Jeg kjøpte min brudekjole i februar 2007, og gifter meg august 2008. Det var drømmekjolen, og jeg falt pladask. Greitt å ha kjøpt kjolen da, så får du god tid til å bestemme deg for og finne smykker og tilbehør som passer :)

Og hvis du holder deg noenlunde stabilt i str så går det jo fint. Jeg har korsett i min kjole med knytting bak, så den varierer fra str.36-40. Er litt greitt å ha noe å gå på også.

Gjest Gjest_Forvirret_*
Skrevet

Har lagt av kjolen, min mor kommer over og ser på den, og forhåpentligvis synes jeg den er like fin og sitter like nydelig da!

Takk for beroligende svar!

Skrevet

Jeg syns ikke det er for tidlig :)

jeg skal ikke gifte meg før høsten 09, mn kjøper gjerne kjole allerede nå om jeg finner den perfekte :hjerte:

Skrevet

Jeg synes ikke det er for tidlig! Har du funnet den rette kjolen, så må du jo kjøpe den!

Kjøpte du den? Bilde? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...