Gjest Diva Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 Kjøpte oss pistasjekroneis i dag da vi (sultne som vi var) ble påvirket av den fristende reklamen over disken, og den smakte kjempegodt ENDELIG en is til med pistasje (er ikke altfor mange ? vet egentlig ikke om flere) Den anbefales på det sterkeste til is-elskere i allefall :D MÅ prøves! Diva 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Å har den kommet tilbake? JIPPI!! Husker det var en sånn da jeg var liten, elsket den!! (Må bare tilføye at jeg er isoman... :D ). Hvem er det som produserer den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 7. mai 2003 #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Hei! Tror det er Hennig Olsen Is Er den ikke herrrrlig ? Diva, pistasje-fan :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 7. mai 2003 #4 Del Skrevet 7. mai 2003 Da må det nok bli en is på meg i morgen da!!! *gleder meg*!!! Takk for tipset Diva!! Søt avatar forresten! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 7. mai 2003 #5 Del Skrevet 7. mai 2003 Hehe :D Tusen takk :oops: Bare hyggelig Fikk såå bakoversveis av den gode smaken! Enjoy : - ) Diva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2003 #6 Del Skrevet 7. mai 2003 Endelig! Pistasj-is er den beste isen jeg får!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 7. mai 2003 #7 Del Skrevet 7. mai 2003 å naaaam ja den er god. har spist mange av de i det siste oj kom nå på at jeg har en 2-liters pistasje med sjokobiter i fryseren:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 8. mai 2003 #8 Del Skrevet 8. mai 2003 ÅHHH Pistasje is er den beste isen! GJETT om jeg skal snike til meg en liten sånn i morgen! *Slurpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 8. mai 2003 #9 Del Skrevet 8. mai 2003 Takk for tipset, skal definitivt unne meg en i nærmeste framtid! Vi fortjener det jo :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 8. mai 2003 #10 Del Skrevet 8. mai 2003 MMM den var veeldig god :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. mai 2003 #11 Del Skrevet 8. mai 2003 Jeg ... Må ... Ha ... Is ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. mai 2003 #12 Del Skrevet 8. mai 2003 NAMI!!!!! is............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå