Gå til innhold

Overført til noen andre, men enda ikke trekt noe?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest-Tuppa
Skrevet

Jeg har ny bank og skal får første gang overføre noe til min veninne...Min forrige bank var veldig rask og med engang jeg trykte bekreft så var pengene "reservert" Men på denne så ser det ikke ut som om det er noe forandring i det hele tatt... Hvor lang tid tar det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

i min forrige bank syntes det ikke at beløpet var trekt før etter kl 08, kl. 12 eller kl 16.

Med mindre den andre kontoen var i samme bank, da ble det overført på sekundet.

Og du er sikker på at du har klikket på bekreft helt til slutt, av og til kommer det en sånn "er du helt, helt, helt sikker på at du vil dette?"-sak når du tror du er ferdig.

Vent til i morgen tidlig etter kl 9 f.eks, og sjekk igjen, eller så kan du jo ringe banken, og høre hvilken praksis de har?

edit: skriveleif

Endret av frøken13
Skrevet

mellom to banker tar det en til to virkedager, innenfor samme bank med en gang. Men det går ut av kontoen din med en gang om du har gjort det riktig

Skrevet
mellom to banker tar det en til to virkedager, innenfor samme bank med en gang. Men det går ut av kontoen din med en gang om du har gjort det riktig

Dette er ikke helt riktig. Det er ikke alle banker som har direkte overføring mellom konti innad i banken, ei heller at pengene går ut av konto med en gang. Det er ikke uvanlig at trekket først legger seg i forfallsregisteret, for så å bli belastet konto ved førstkommende kjøring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...