Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Hilde_*
Skrevet

Jeg sitter her i sjokk. Jeg har en kjæreste som jeg har hatt i 2 år nå, og vi har snakket om å flytte sammen. På grunn av en ting jeg skulle ordne for han fikk jeg passordet til mailboksen hans, og der oppdager jeg mailer mellom han og en annen kvinne. Det viser seg at han har møtt henne og hatt sex bak min rygg, uvisst hvor lenge.

Jeg er i sjokk, jeg er sint, forbannet og så ufattelig såret.

Vet at livet endrer takt nå, og at jeg går alene videre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi!

Så utrolig kjipt! :klem:

Kjenner at jeg blir sint på dine vegne.

Det blir kanskje ikke noe mindre ille, men du er sikker på at det har skjedd på ordentlig, og at det ikke er bare tullemailer?

Og for en vanvittig dritt måte å finne det ut på!

Har du konfrontert han med det?

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet

Skjønner at dette var sjokerende for deg og utrolig sårende!

Har du ikke hatt misstanke om noen ting? Jøsses!

Hm, ja du må jo prate til han om dette og se hva som ligger bak og om det virkelig er tilfelle at han har hatt sex med denne damen!

Snakke med han om det må du jo!

Har han holdt på bak ryggen din ville jeg i hvertfall i ditt sted tatt sakene mine å flyttet uansett!

Et forhold mellom to stk. er ikke beregnet på 3 eller flere....

Gjest Tnita
Skrevet

Har han gitt deg passordet til emailboksen hans, med slike mailer uten å ha sletta de først? Har han kunne glemt at de er der? For en tosk.

Skrevet
Har han gitt deg passordet til emailboksen hans, med slike mailer uten å ha sletta de først? Har han kunne glemt at de er der? For en tosk.

Ja det tenkte jeg også.

Kan det være at han er en dritt som ikke turte å si det til deg selv, og tenkte at dette var en enkel måte å break the news?

Det finnes faktisk menn som er så idioter.

Lettere sagt enn gjort kanskje, men "vær så god, neste!" er mitt råd.

Gjest Frk.Uhåndterlig
Skrevet
Ja det tenkte jeg også.

Kan det være at han er en dritt som ikke turte å si det til deg selv, og tenkte at dette var en enkel måte å break the news?

Det finnes faktisk menn som er så idioter.

Lettere sagt enn gjort kanskje, men "vær så god, neste!" er mitt råd.

Vel, klart det kan være det men det betviler jeg! 2 års som kjærestepar er lenge! Så ekkel er han vel ikke etter såpass lang tid? Joda, det kan hende men... Hvordan er forholdet generelt? Har han vist deg noe som helst som gjør at han ikke vil mere med deg?

Å si fra at det er slutt på denne måten er værre enn å si det ansikt til ansikt, så det tror jeg ikke uansett!Spørsmålene blir flere etter en slik hendelse enn om partnerskapet ble slutt med bare ord!

Gjest Golden Girl
Skrevet

Stakkars deg. Selvsagt er du i sjokk! Det hadde jeg også vært!

Du har min dypeste medfølelse. Bli ferdig med ham og kom deg videre!

:klem:

Gjest Gjest_eva_*
Skrevet

Du har min fulle sympati.

Virker som om han VILLE at du skulle oppdage det. For jeg har opplevd noe lignende, der min exsambo ikke greidde å snakke om at han var utro over lengre tid. Det var dårlig med samtaler og han kvidde seg alltid for å ta opp ting av viktighet.

Han la åpenlyst beviser rundt i huset, som han håpet at jeg ville oppdage. Og det gjorde jeg jo. Unner ingen å oppleve dette.

Vil bare råde deg til å snakke om det. Kommunikasjon er alfa og omega i et forhold.

Skrevet

Så utroli vondt. :troest:

Vil bare sende deg masse varme tanker nå og håper du får alt fram i lyset uansett hvor fælt det er.

Skrevet

Huff da, det må være litt av et sjokk ja!

Selv hadde jeg nok reagert med å lbi utrolig såret, for så å bli forbannet på kjæresten min og konfrontere han om det.

Har du snakket med han?

Gjest Gjest
Skrevet

Stakkars deg. Du er ikke alene om denne opplevelsen, hvis det kan være noen trøst. Så bra at dere ikke har flyttet sammen ennå, slik at de ytre konsekvensene ble en stor byrde i tillegg til de følelsesmessige.

Utroskap er det VERSTE! Lykke til med et nytt og bedre liv, med en som bare vil ha deg og ingen andre.

Skrevet

Vil bare sende deg en tanke :-)

Det er han som har vært dum så ikke vær dum tilbake, bare si at han har såret deg ubeskrivelig mye, og pakk deg ut av livet hans.. Selv om det er forfeldelig at du skal lide for noe han gjorde. Får du det bedre alene , nå kommer du sikkert ikke til å stole på han igjenn!?

Håper alt ordner seg iallefall, og at du gjør det beste for deg selv !!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg føler virkelig med deg! Det som er så utrolig er at han har snakket om en fremtid med deg, siden dere har snakket om å flytte sammen. Det gjør ting enda værre! Jeg har opplevd noe av det samme. Vi hadde vært sammen i nesten fem år og snakket om å få barn. Så ble jeg plutselig smittet av en kjønnsykdom.... Han innrømte at han hadde liggi med ei annen jente. Han brukte ikke en gang beskyttelse....

Sånne drittsekker er det bare å kvitte seg med! Vær sterk og kom deg videre. Det er så mange andre ordentlige gutter der ute! Håper alt ordner seg, og lykke til :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg føler med deg, men på en måte kan man si at det var en bra ting at du oppdaget dette nå. Tenk om du hadde måttet leve i uvitenhet mens han fortsatte forholdet til denne damen. Kanskje dere etterhvert ville ha fått barn sammen og så ville det vært mye vanskeligere å bryte ut.

Nei, du skal prise deg lykkelig over at du fant det ut nå. Det vil være vondt i en periode, men før du vet ordet av det så har du kommet over det. Og etter en stund treffer du helt sikkert en som du får det bedre med. :)

Skrevet

Fy fader så ekkelt, kvalmt, vondt og fælt. Jeg synes fryktelig synd på deg, fikk vondt i magen da jeg leste det. Jeg vet ikke hva jeg skal si, men han er ikke verdt å spare på, håper du finner ut av det, lykke til! En stor god klem til deg :klem:

Skrevet
Jeg føler med deg, men på en måte kan man si at det var en bra ting at du oppdaget dette nå. Tenk om du hadde måttet leve i uvitenhet mens han fortsatte forholdet til denne damen. Kanskje dere etterhvert ville ha fått barn sammen og så ville det vært mye vanskeligere å bryte ut.

Nei, du skal prise deg lykkelig over at du fant det ut nå. Det vil være vondt i en periode, men før du vet ordet av det så har du kommet over det. Og etter en stund treffer du helt sikkert en som du får det bedre med. :)

Signerer denne!

Mye bedre nå enn senere

Fortsatt lykke til og gode tanker til deg :klem:

Gjest Gjest_69
Skrevet

Ikke at det spiller noe rolle, men du burde jo aldri ha lest mailen hans.. du skulle bruke den til noe thats it ikke lese igjenom hele mailboxen.

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet
Ikke at det spiller noe rolle, men du burde jo aldri ha lest mailen hans.. du skulle bruke den til noe thats it ikke lese igjenom hele mailboxen.

Herregud SKJERP DEG !!! Ikke gjør TS til syndebukken her. Selvfølgelig skal man ikke lese andres mailer men det er vel noe de fleste kunne vært fristet til å gjøre og her handler det om helt annen grad av svik.

Skjønner ikke vitsen med å legge inn et sånt innlegg i denne tråden !!!

Gjest Golden Girl
Skrevet
Herregud SKJERP DEG !!! Ikke gjør TS til syndebukken her. Selvfølgelig skal man ikke lese andres mailer men det er vel noe de fleste kunne vært fristet til å gjøre og her handler det om helt annen grad av svik.

Skjønner ikke vitsen med å legge inn et sånt innlegg i denne tråden !!!

Signerer dette!

Skrevet

Må hun kvitte seg med typen? Hva hvis hun ikke har lyst da? Er dette en affære som er over, dvs langt tilbakedatert, eller er det en affære som pågår nå?

Ikke konfronter typen før du vet hva du vil oppnå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...