laperla Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hei:) Noen som kan forbarme seg over meg litt? Lurer litt på å klippe lugg igjen. Isåfall, den blir "tung" og rett. Er det noe ålreit lengre? Eller bør jeg la den få vokse? Har nemlig latt luggen vokse siden september, og den er et sted mellom nese og munnen nå. Men andre ord, den skulle vært lengre. Poenget er alt jeg føler meg frytelig ustelt på håret. Da jeg hadde luggen var den litt "typete" (i mangel på bedre ord...), og nå derimot føler jeg meg skikkelig grå mus. Håret mitt er lysebrunt, relativt langt og veldig glatt/fint. Til vanlig tar jeg i noe volumprodukt (som om det hjelper så veldig) og føner alt bakover eller så har jeg litt midtskill:( Takk på forhånd.
Gjest Audrey Horne Skrevet 31. mars 2008 #2 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er i akkurat samme situasjon . Har hatt tung lugg, men nå er luggen i ingenmannsland og fryktelig irriterende. Det frister å klippe lugg igjen, men samtidig så vet jeg at det blir mye styr å holde den pen og velstelt. Føler meg rett og slett gørr kjedelig på håret slik det er nå, jeg tar luggen opp på toppen og setter i en spenne, om den henger ned eller dras til sidene ser jeg ut som en hund . Klippe, eller vokse, det er det store spørsmålet . Ingen tips fra meg, men inlegget ditt hadde så stor gjenkjennelsesfaktor at jeg bare måtte sutre litt jeg også .
laperla Skrevet 1. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg er i akkurat samme situasjon . Har hatt tung lugg, men nå er luggen i ingenmannsland og fryktelig irriterende. Det frister å klippe lugg igjen, men samtidig så vet jeg at det blir mye styr å holde den pen og velstelt. Føler meg rett og slett gørr kjedelig på håret slik det er nå, jeg tar luggen opp på toppen og setter i en spenne, om den henger ned eller dras til sidene ser jeg ut som en hund . Klippe, eller vokse, det er det store spørsmålet . Ingen tips fra meg, men inlegget ditt hadde så stor gjenkjennelsesfaktor at jeg bare måtte sutre litt jeg også . Åh, nei. Ikke du også. *Smiler* Tror jeg må snakke med en eller annen frisør om dette store problem. Uff, hjelper ikke en har ny kjole og pene pumps når en føler en ser skikkelig ustelt ut på håret. Hater det:( Og ja, det er som du sier, det å klippe tung lugg er veldig pes. Føne den ned og gre den hele tia, går og ser seg i speil og spraye masse og klippe hver 2. uke. Hos meg er luggen så lang at den er nedenfor nesa. Men likevel så elendig å ha med å gjøre. Endret 1. april 2008 av laperla
Gjest Morgan le Fay Skrevet 1. april 2008 #4 Skrevet 1. april 2008 Går det ikke an å bytte frisyre radikalt, da? Dvs. ikke bare klippe lugg, men gjøre noe annet i tillegg. Jeg skifter selv frisyre stadig vekk, men det er kanskje enklere når jeg ikke har så langt hår fra før.
laperla Skrevet 1. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2008 Går det ikke an å bytte frisyre radikalt, da? Dvs. ikke bare klippe lugg, men gjøre noe annet i tillegg. Jeg skifter selv frisyre stadig vekk, men det er kanskje enklere når jeg ikke har så langt hår fra før. Joda, klart det går an. Men så var det det her med at en prøver å få håret til å bli laangt da vettu. Åhh, nå ble jeg super gira på å snakke med en frisør. Tror jeg skal dra til en litt mer fancy frisørsalong og høre litt.
Kraistin Skrevet 1. april 2008 #6 Skrevet 1. april 2008 Spørs vel hva du vil mest. Vil du at den skal gro helt ut, er det vel verdt ventingen. Blir som at jeg sparer hår nå, og blir så frustrert av å vente at jeg bare vil klippe det av igjen:P Hvis du klipper deg, kan det hende du får lyst på luggen igjen om to måneder, og da må man gro igjen...Personlig er jeg veldig fornøyd med lugg, kan forandre hele sveisen ved å klippe den i forskjellige varianter;)
Pauline Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 -Og der er jeg og.....Langt hår. Klippet lugg for ca 2 år siden og følte det ble så nytt og kult, men har nå latt den vokse siden august eller noe. Teller på knappene: Klippe lugg? Være mer radikal og klippe bob? Ikke lett å bli klok
laperla Skrevet 4. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2008 DA er det gjort. Klarte ikke mer. Det ble lugg, igjen...
Gjest *smak* Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Jeg varierer mellom kort lugg og lang lugg med sideskill. Kjekt med litt forandring..
laperla Skrevet 5. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. april 2008 Skrålugg? Nei, helt rett, tung lugg. Lang sådan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå