Darro Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 For å begynne fra begynnelsen:) Da jeg møtte kjæresten min for 3 år siden var det sånn her ... *fyrverkeri, stjerner og alt det der* Han bare sto der, og var så fantastisk<3 Vi snakket sammen og hadde det gøy sammen hele den kvelden:) Helgen etterpå blei jeg med han hjem etter et fors hos venninna mi:) Vi hadde DEN sexen, så mange ganger og snakket bare hele natten lang<3 Han ga meg blomster og gaver, han var retten og sletten mannen i mitt liv:) Etter litt over et år forlovet vi oss, han som fridde:) Jeg kunne ikke ha det bedre:) Så flyttet vi sammen, og de var da alt gikk i knus.. Jeg har lenge hatt mistanker om at han var utro, men har aldri funnet noe som tilsier at det er sånn.. så da han gjorde det slutt etter at vi hadde bodd sammen i en månde skjønte jeg ikke stort.. det var slutt i 3 månder, og nå er vi da sammen igjen:) Vi var av og på disse 3 måndene, men mens vi var av og på, holdt han også på med ei annen og hadde seg med et par andre. Seinere har jeg også finni ut at han var utro med meg da vi var sammen.. Så akkurat nå føler jeh nesten mer hat enn kjærelighet, selvom jeg har det veldig bra som jeg har det nå Vi er sammen hver dag, og kunne egentlig ikke hatt det bedre, men det er et stort hull der... Tillit! Jeg greier ikke stole på han.. Noen som har vært i samme situasjon som meg? Hva skal jeg gjøre? Jeg vil bare ha det bra med han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå