CeNedra Skrevet 7. mai 2003 #1 Skrevet 7. mai 2003 heisan. tenkte jeg måtte briefe litt. i disse eksamenstider som jeg burde brukt tiden med omhu til og lest på eksamen har jeg lært meg flash istedefor å pugge økonomi... her er min første halve flash side: http://www.stud.aoa.hist.no/~nilsenw/tegne...enettside1.html hva syntes dere? går det for treigt? har dere noen tips før jeg lager mer?
kokosbolle Skrevet 7. mai 2003 #2 Skrevet 7. mai 2003 Tøft!! Jeg synes det var meget bra Gikk ikke tregt heller. Det eneste tipset må være å fikse det sånn at de to boksene lengst til venstre ikke mister kanten etter hvert som de heves - de 'forsvinner' ut at siden nå. Fint å se at folk har fornuftige ting å ta seg til i eksamensperioden
CeNedra Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. mai 2003 tusen takk og bra du så det med de to til venstre! må fikse det i kveld:)
chandler Skrevet 9. mai 2003 #4 Skrevet 9. mai 2003 Fint å se at folk har fornuftige ting å ta seg til i eksamensperioden Vel... Lære seg Flash ser jeg aldri på som å være fornuftig. (Jeg hater Flash) Flash er tregt, krever en plugin til nettleseren din for å virke, blir vanskeligere å kopiere tekst fra websider, og koden funksjonaliteten til hjemmesiden er borte... Det fornuftige tror jeg hadde vært å lære seg HTML istedet
CeNedra Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2003 Men om man allerede kan HTML og vil lage feks flashintroer, eller flashmenyer eller animasjoner. man kan jo blande... så det så .. Du er bare misunnelig du Chandler fordi du prøvde å lære det men ikke fikk det til.. Pluss jeg trodde flash var en av de beste tingene.. man gjør iallefall grafikken lettere tilgjengelig enn de vanlige tunge bildene ved vanlige html sider.... Ps.jeg kan anbefale deg Foundation Flash MX introduksjonsbok av FriendsOfEd som er knall bra og billig:) Så ikke vær , snart har du også lært det....
chandler Skrevet 9. mai 2003 #6 Skrevet 9. mai 2003 Jeg nekter å lære meg Flash It's the spawn of the devil :evil: Men jeg orker ikke starte en diskusjon på hvorfor bruke / ikke bruke Flash, så smaken er som baken. Jeg, som purist, liker ikke masse flashy (no pun intended) animasjoner og grafikk, mens du syns det er kjempeflott. Forskjellige meninger, bla bla, yada yada.... Now I'm rambling again... stopper nå :D
CeNedra Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2003 hehe, sjekk ut www.orisinal.com som er en ren flash side som er stilig og stilren:) men jeg skal la gå smaken er som baken ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå