Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har nå bodd sammen med verdens beste gutt i et år og vi har det fint på alle mulige måter. Saken er den at han er skikkelig dårlig i senga! Han er den mest utrolige mannen jeg noensinne har møtt og vi kan snakke om alt... men hvordan får jeg sagt det på en pen måte at han kan forbedre seg i senga??.. Han har ikke så altfor mye erfaring (kun to partnere tidligere...og ikke av det spenstige slaget har jeg skjønt). I mitt tidligere forhold så var det sex'en som var det eneste som funket (og derfor ble det slutt), så jeg vet hvor bra det kan være når det virkelig er gnister under dyna... Det virker som om samboeren min ikke helt klarer å slippe seg løs, nesten som om han er flau over sine lyster..og det bremser meg. Jeg har fortalt ham at jeg er med på alt bare det ikke gjør vondt.. Jeg har prøvd å fortelle ham hva som tenenr meg, at det ikke nødvendigvis er å gå rett på sak, men han virker ennå usikker på hvordan han skal gripe saken an. Når jeg spør hva som tenner ham så får jeg til svar; alt du gjør er godt... Noe så kjedelig!!! Noen som har noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Okay, ALDRI finn på å si til han at han er dårlig i senga, da dreper du garantert det lille som er der.... Du må rettogslett bare ta litt intiativ, når dere kline spør hva som tenner han, ta litt styringen, fortell han underveis hva du liker osv...
Alice Ayres Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Praksis er nå beste måte synes jeg. Neste gang dere har sex, led han forsiktig fysisk. Hvis hendene hans befinner seg på steder du ikke synes er noe særlig, ta tak i dem og led dem mot de områdene som tenner deg. Hvis du liker å bli tatt bakfra, still deg på alle fire og inviter ham. Ta på deg selv. Vis med egne hender hva som er godt. Når jeg spør hva som tenner ham så får jeg til svar; alt du gjør er godt... Noe så kjedelig!!! Her gikk det en liten djevel i meg...for her kunne du virkelig hatt muligheten til å teste ham ut. Liker du hard SM? Ta frem pisken, stearinlyset, håndjerna, brystvorteklemmene og den store dildoen neste gang. At dere har et spennende og actionfylt sexliv er like mye ditt ansvar som hans, faktisk litt mer ditt slik ståa er - for han er jo fornøyd? Vis han hva du liker. Menn er veldig visuelle... Lykke til.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Hmm... ja. Jeg har vist ham hva jeg synes er godt..ledet ham og prøvd å lære ham opp litt, men det det har endt opp med er at han liker at jeg "tar"ham. Det blir etterhvert litt kjedelig for meg, siden det da alltid er jeg som tar intinativ. Jeg mister rett og slett litt lysten på sex selv om jeg vet at han har lyst på meg.
Gjest Gjest_NinjaTurtle_* Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Fortell ham hvordan du vil at han skal ta deg, hva han skal si til deg, hvordan han skal kle seg, om han skal spille noe, osv. Ikke forvent at han skal kunne lese dette, selv om andre kan det. Det er mulig å oppdra en person til å bli en god sexpartner. Gå rett på sak og si at du trenger hjelp av han for å ha det mer gøy, og at du har noen konkrete ting du vil han skal gjøre. Så spør du ham om han kunne tenke seg å gjøre noe av dette, enten du vil han skal dominere deg, ta deg hardt og slå deg på rumpa, kna brystene dine bedre, bite deg osv.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Dere har vert sammen i et år,og du ønsker å fortelle noe så sårende...Nei og nei.. Nyt han!Fortell hvor deilig du synes han er!Gjør noe pirrende.Kanskje tenne noen stearilys og finn frem en flaske olje...Ikke bryt ned selvtillitten hans.Det vil ikke gjøre deg godt heller.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har nå bodd sammen med verdens beste gutt i et år og vi har det fint på alle mulige måter. Saken er den at han er skikkelig dårlig i senga! Han er den mest utrolige mannen jeg noensinne har møtt og vi kan snakke om alt... men hvordan får jeg sagt det på en pen måte at han kan forbedre seg i senga??.. Han har ikke så altfor mye erfaring (kun to partnere tidligere...og ikke av det spenstige slaget har jeg skjønt). I mitt tidligere forhold så var det sex'en som var det eneste som funket (og derfor ble det slutt), så jeg vet hvor bra det kan være når det virkelig er gnister under dyna... Det virker som om samboeren min ikke helt klarer å slippe seg løs, nesten som om han er flau over sine lyster..og det bremser meg. Jeg har fortalt ham at jeg er med på alt bare det ikke gjør vondt.. Jeg har prøvd å fortelle ham hva som tenenr meg, at det ikke nødvendigvis er å gå rett på sak, men han virker ennå usikker på hvordan han skal gripe saken an. Når jeg spør hva som tenner ham så får jeg til svar; alt du gjør er godt... Noe så kjedelig!!! Noen som har noen tips? Hva erdet med deg? som gjør han dårlig? Noe damer ikke tenker over når de legger skylden på han. Man er to om det.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Hva erdet med deg? som gjør han dårlig? Noe damer ikke tenker over når de legger skylden på han. Man er to om det.Hva med deg?Kan ikke skrive en gang.Dette var et dårlig råd.
Gjest Bond Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Det var ikke et råd, det er bare å si at 'it takes two to tango'. Dårlig sex er ikke alltid den enes skyld
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Det var ikke et råd, det er bare å si at 'it takes two to tango'. Dårlig sex er ikke alltid den enes skyld Nei ikke alltid,men noen ganger.
Gjest Bond Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Nei ikke alltid,men noen ganger. Helt enig i det, men det er vanskelig å fastslå når det er bare at to mennesker ikke matcher nok, eller er noen 'mer skyldig'. Som oftest er grunnen kommunikasjon, og der har begge to like mye ansvar.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Å fordele skyld er ingen god måte å løse det på.Dette handler om to mennesker som begge ønsker en forbedring.Da blir det usaklig både å klandre han og henne for å være dårlige.Jeg skal aldri søke etter tips her om den tiden kommer.Og slik jeg har oppfattet det,ønsket hun tips!Ble tidlig anbefalt å ikke fortelle at han er dårlig,ok,har sikkert lagt opp en mening om det selv på forhånd at det ikke er så lurt.Da er det noen som henger seg opp i kun det!Kom med gode tis,ikke prøv å bryt ned hennes tillitt!
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Du må ikke finne på å si til han at du finner han dårlig i senga - dette skjønner du vel selv! Hadde du likt å høre dette? Nei, du må ikke finne på det - stakkars mann, og dessuten vil du garantert ikke få det noe bedre om du nevner dette! Okei, han er uerfaren - så digg da, da kan du lære han opp å få han til å oppleve noe han ikke trodde eksisterte om du tar fantasien i bruk Du må være tydeligere på hva du liker og si til han at han skal si høyt hva han liker! Spør mens dere holder på! Vis han hva du liker og spør han hva han liker! Dette kan utvikle seg svært bra det om dere begge er åpne om hva dere liker! Endret 30. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig
DAJMI Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Som de fleste her sier så må du ikke finne på å si det rett ut til han. Du har jo her en gylden mulighet til å lære han opp! kjøp bøker, blader, krem og jordbær og andre morsome leker som dere begge kan bruke! Noe må han jo gjøre som du liker, så fokuser mer på det! du vet...mmm ja... så skjønner han nok tegninga. du kan jo også fortelle hva du liker og ikke liker...hva med å fortelle han dine fantasier. som du sier har han liten erfaring, så du kan nesten ikke forvente noe annet, de fleste av oss var usikkre i starten er sexen dålig så må dere begge jobbe med det. lykke til! med litt trening går dere nok en morsom tid i møte!
Gjest Frk.Uhåndterlig Skrevet 30. mars 2008 #15 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Enig med forrige skriver, men herrrrrrlighet tenk på så mye du kan vise han da - han kan jo forgå bare av praten dersom han er skikkelig uerfaren Om du ikke er uerfaren så gjør mot han som du evt. har gjort mot tidligere partnere som viste at de likte det! Ta litt styringen du.... Han som er uerfaren (som du tror i hvertfall) vil vel forgå bare du stiller deg på alle fire med rompa i været og ber han...."inn"...... ..... husk å ha på lys så han ser alt hva som skjer Tenk på alt du kan vise han etterpå og gjøre med han etterpå hmm.....og få han til å gjøre med deg...... Uerfarne er jo det som er smaskens, de blir så overasket av det minste deilige de jo.... Endret 31. mars 2008 av Frk.Uhåndterlig
Gjest M Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 Nå har jo dere vært sammen en stund, og jeg vet jo ikke hvor gamle dere er, men... Møtte en gutt for 1 mnd siden som jeg likte veldig godt, men som var veldig dårlig i senga. Var nok ganske uerfaren, og usikker. Det viktigste er og snakke åpent om det fra første stund. Nå etter 1 mnd, er han faktisk noe av det beste jeg har hatt. En ting som jeg gjorde var, fant en side på nett som det stod punkt for punkt hvordan man finner g punktet, og hvordan man best stimulerer det. "Latet" som at jeg hadde glemt og lukke siden, og når vi la oss, dette var faktisk i går, skjønte jeg fort at han hadde lest "leksene" sine. Han er nok bare usikker, de aller fleste gutter elsker sex, og liker at jentene er litt frempå Det og være ærlig og usjenert er nok alfa omega for bra sex. Vær litt listig og utspekulert. Lykke til
Gjest hai Skrevet 5. april 2008 #17 Skrevet 5. april 2008 Dersom du sier noe så blir resultatet det motsatte av det du ønsker. Det er bare å tenke deg hvordan du selv ville ha reagert. Jeg kjøpte bøker og blader, men ble alene om å lese det. Jeg fortalte i klartekst at han kunne godt prøve med fingrene sine. Det tok 4 år! og resultatet ble orgasme for meg. Nå tror han at han kan. Jeg fortalte og ga positiv feedback, men det var akkurat som om han aldri hørte. Tok jeg for mye styring så taklet han ikke det. Han var god på oralsex, men siden det tok litt tid så var det ikke alltid han orket. Han kunne få sitt ved samleie, men jeg fikk intet. Frustrasjonen min økte. Nå, etter 5 år, så tar han som oftest hensyn til at jeg også vil ha. Først de siste årene har jeg fått orgasme ved samleie. Først nå tørr han å prøve å gi meg en orgasme ved hjelp av fingrene. Jepp, det her tok uhorvelig lang tid.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2008 #18 Skrevet 5. april 2008 Skulle ønske - menn for min del da - kunne gi litt uttrykk for hvordan de føler det under akten. Når de ligger der tause som østers...ikke lett! Selv er jeg helt motsatt, viser og sier helt tydelig hva jeg liker, men så skal det ikke så mye til heller....
kevlar Skrevet 5. april 2008 #19 Skrevet 5. april 2008 Skulle ønske – kvinner for min del da – kunne gjøre en innsats i sengen. Når de ligger der stive som en planke … ikke lett! Selv er jeg helt motsatt, jukker og tolker hennes tegn og gjør alt for at hun skal ha det bra, men så skal det ikke så mye til heller.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 7. april 2008 #20 Skrevet 7. april 2008 Var nok ganske uerfaren, og usikker Svar : Verste jeg vet er påståelige k*ksugere/forstå-seg-på'ere som tror de vet svaret på hver eneste minste ting i det forp*lte universet , just cause YOU think so doesn't make it the gospel truth *herregud* Ja , det er jo alltid guttens feil hvis sex'n er crappy.....det finnes faktisk personer også som ikke har lligget med gud og hver mann , noen har faktisk et gram av respekt.....tro det eller ei !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå