Gjest Gjest_Karla_* Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Bare et lite tips til dere som er opptatt av klær som ikke alle andre har.. Ny butikk har åpnet på Nesttun i Bergen. Selger bl.a. vintage med Chanel, Dior, Valentino og andre kjente merker. Fører også merker som Acne, Vera & Williams og andre flotte merker! Ane Blich House på Nesttun ( i gågaten). Jeg fant i alle fall mye flott, så tenkte jeg skulle reklamere litt ettersom de åpnet denne uken =o)
Harlekin Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Bare et lite tips til dere som er opptatt av klær som ikke alle andre har.. Ny butikk har åpnet på Nesttun i Bergen. Selger bl.a. vintage med Chanel, Dior, Valentino og andre kjente merker. Fører også merker som Acne, Vera & Williams og andre flotte merker! Ane Blich House på Nesttun ( i gågaten). Jeg fant i alle fall mye flott, så tenkte jeg skulle reklamere litt ettersom de åpnet denne uken =o) Takk for tipset! Skal ta en titt.
spardame Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Hvordan er prisene der da? Endret 30. mars 2008 av spardame
Gjest Gjest_Karla_* Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Hvordan er prisene der da? Varierende.. noe var veldig dyrt (bl.a. en del av vintage-klærne, men det er jo designvarer da), og laaaaangt over min prisklasse, men var en del kule topper o.l. som ikke var så gale i pris (fra ca. 200-300 kr). Hadde mye kule jeans der, som kostet fra 600 tror jeg..
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Hvilke type klær er det de har da? (hvilken stil?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå