Gjest Diva Skrevet 7. mai 2003 #1 Del Skrevet 7. mai 2003 Noen som vet hvordan man kan lage dette selv ? Har vondt i øyet og enten så er det øyekatarr på gang, eller så har jeg rusk i øyet, som MÅ ut, da jeg har heldagsprøve imorra *grøss&gru* Kan man bare koke opp vann og tilsette salt ? Det er jo ikke mye salt som skal i,- sjøvann er visst rundt 2 1/2 % salt... Noen som vet % på tårevæske ? Hvor mye salt jeg kan ha i ? Optiker`n og apoteket er stengt serru Takk - Diva:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. mai 2003 #2 Del Skrevet 7. mai 2003 Du lager selv. Du har i så mye salt at det smaker like salt som deg selv. (huden f.x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 7. mai 2003 #3 Del Skrevet 7. mai 2003 Tusen takk skal du ha, Starfish :D Da prøver jeg det! God kveld til deg : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 8. mai 2003 #4 Del Skrevet 8. mai 2003 Synes de små pipettene du får kjøpt på apoteket er veldig greie, jeg har alltid noen i vesken og sekken i tilfelle øynene blir tørre. Greit å ha liggene til tilfeller som ditt, håper heldagsprøven gikk bra :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå