Gå til innhold

Men in trees

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om sesong to kommer på tv3? Eller kanskje det ikke ble sesong to i Men in trees.. Jeg likte serien sååå godt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Britt Banditt
Skrevet

Jeg vet ikke om den kommer på tv3 igjen, og evt. når, men holder hvertfall på med sesong 2 i følge imdb.com.

Skrevet
Jeg vet ikke om den kommer på tv3 igjen, og evt. når, men holder hvertfall på med sesong 2 i følge imdb.com.

Så bra!! :) Det er jo mulig å få sett den selv om den ikke kommer på tv3. Gleder meg til sesong 2 :)

Skrevet

Jeg sendte en mail til TV3 for lenge siden for å spørre om de kom til å fortsette med Men in Trees, men de svarte meg aldri. :tristbla:

• 1 måned senere...
Gjest Vis dame
Skrevet

Hva skjer med Men in Trees?

Det går nye episoder hver mandag kl. 23.40.

Gjest Vis dame
Skrevet
TV 3 Mandager kl. 20

FEIL!!! Mandager 23.30

Gjest Gjest
Skrevet

noen som vet om det er mulig å se disse episodene på internett?

• 1 måned senere...
Gjest men in trees fan
Skrevet

Men in trees er kansellert i USA. De aller siste episodene sendes på TV3 nå (mandager sent på kvelden). -Dessverre...

• 4 måneder senere...
Gjest Gjest_malin_*
Skrevet

Kansellert???!?!? Nei???! Har de sluttet å sende det! Jeg som har gått hele sommeren å ventet på en ny sesong..nå skjønner jeg hvorfor det ikke ble noe.. faen da..

Skrevet
Jeg sendte en mail til TV3 for lenge siden for å spørre om de kom til å fortsette med Men in Trees, men de svarte meg aldri. :tristbla:

Jeg har et par ganger sendt mail til tv3 vedr program og serier. Saklige spørsmål. Men de svarer ALDRI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...