Gå til innhold

Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

Har hengt med en gutt i ca 1,5 år nå. I vinter så definerte vi oss som sammen.

Hva syns dere om å våkne opp av at han ligger å klår deg rundt rompa? Mens du egentlig sover, og vil sove mer. Bare jeg snur på en arm, så tror han jeg er våken og legger seg nesten oppå meg for å "kose". Jeg takler ikke sånn nærhet om mårran.. jeg må få sove i fred til jeg er uthvilt.

Vi bor ikke på samme sted pga skolegang, og tiden blir ganske intens når vi først møtes. det er kinky.

Jeg føler ikke det jeg bør føle, men savner han for det. Men orker ikke alltid ta tlf når han ringer..

Han er perfekt på alle måter, svigermorsdrøm, snill som f.., men likevel.. det er akkurat som jeg er redd.. This is it? liksom..

Redd for å miste han også.. samtidig som jeg føler han overkjører meg.. å alltid har rett og vet best..

hva gjør man ? :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ja hva gjør man når han er "perfekt på alle måter" men ikke bra nok likevel?

Revurderer sine kriterier og finner ut om det er basert på realiteten eller et fantasifoster som bør aborteres fort som fy!

De som tar seg nær av allegorien kan spare seg for kommentarer da det ble gjort med hensikt for å provosere!

Gjest Mea Culpa
Skrevet

Har du fortalt ham det da?

Skrevet

Hvis dette er det du føler, gi slipp på gutten. Fortell ham hvordan du føler det. Det er urettferdig for ham at han skal betale prisen for din "i pose og sekk" mentalitet...

Skrevet

Dette hørtes vel ikke ut som det helt store for noen av dere.

Gjest Gjest_usikker_*
Skrevet

La innlegget litt feil frem.. det jeg ville høre synspunktene deres på var at han ligger å klår meg der nede mens jeg fortsatt sover!!.. :(

Jeg var litt full når vi la oss, han hadde bare tatt en øl, men vi rota og sovna.. åsså våkner jeg opp om mrg litt små sjabbi og fortsatt veldig trøtt av at han ligger å klår på meg der nede..

Å bare jeg rører på en arm.. så kommer han helt inntil meg å er fullstendig klar!..

Greit nok at følelsene mine ikke er der de burde være nå, men hva syns dere om at en gutt gjør sånn? er det normalt?

jeg er en person som sliter med å stole på folk når de kommer for tett innpå meg..

Skrevet

Høres helt normalt ut spør du meg? Hvis ikke du vil så si at du er trett og spør om å få ha det til gode til senere ;)

Det er meningen at man skal komme nær innpå den man er sammen med og vice versa......eller?

Skrevet

Hvis dere er sammen, da skulle det jo være helt normalt?

Skrevet

Enig med de over. Helt normalt :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...