Gå til innhold

Bør jeg fortsette eller gjøre det slutt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har vært sammen med typen min i 1 år nå. Jeg har alltid vært litt usikker fordi vi er så forskjellige og på forskjellige stadier i livet. Han er klar for å etablere seg med hus og familie, mens jeg er dette år ferdig med vidergående og ønsker å oppleve litt og studere før jeg tar det steget.

Nå er jeg i en dårlig fase, føler jeg har mistet følelsene for han. Merker at jeg behandler han stygt ikke med vilje, men det blir bare sånt. Dette tror jeg også kan være fordi jeg ikke er helt på topp er veldig stressa og har mye rundt meg som skjer. Kan stress føre til at følelsene avtar, vil så gjerne ha det slikt det var før. Føler jeg på en måte prøver å dytte han vekk fra meg. Hva bør jeg gjøre, har sagt alt til hn av hva jeg føler osv. Bør jeg gjøre d slutt, forsette å se hva som skjer når ting roer seg?

Videoannonse
Annonse
Gjest pusepus
Skrevet
Jeg har vært sammen med typen min i 1 år nå. Jeg har alltid vært litt usikker fordi vi er så forskjellige og på forskjellige stadier i livet. Han er klar for å etablere seg med hus og familie, mens jeg er dette år ferdig med vidergående og ønsker å oppleve litt og studere før jeg tar det steget.

Nå er jeg i en dårlig fase, føler jeg har mistet følelsene for han. Merker at jeg behandler han stygt ikke med vilje, men det blir bare sånt. Dette tror jeg også kan være fordi jeg ikke er helt på topp er veldig stressa og har mye rundt meg som skjer. Kan stress føre til at følelsene avtar, vil så gjerne ha det slikt det var før. Føler jeg på en måte prøver å dytte han vekk fra meg. Hva bør jeg gjøre, har sagt alt til hn av hva jeg føler osv. Bør jeg gjøre d slutt, forsette å se hva som skjer når ting roer seg?

Hei... Jeg vet ikke hvor gammel han og du er - men høres ut som en stor aldersforskjell?

Kanskje du vil vente flere år, det kan bli mas og kanskje han ikke orker å vente mer?.....Uansett, kan det kanskje bli vanskelig? Han er jo klar, ikke du?

Kanskje du har lyst å oppleve en del med han også, men blir vanskelig?

Du har mistet følelser for han.... gidder du å leve med dette hele livet, blir ulykkelig i mange år.. nei, jeg tror det er ikke bra forhold..............

jeg føler... at du bør å gjøre det slutt, tror du må leve livet mens du er ung, jeg er 28 år gammel og angrer ikke et sekund at jeg ikke har barn....

det er så deilig å nyte livet sitt......reise masse...feste, møte venner, kom deg ut og har det gøy, utforsk livet ditt.. det er et mareritt å få unger så tidlig, det er jo mange år fremover *grøsser' :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...