Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting:

Si at dere bruker et fast merke sjampo og balsam, og skal ta en kur som er av samme merke. Dropper dere da balsamen når dere skal ta kuren? Det står ikke noe spesielt om dette på krukken. Jeg tenkte at balsamen etterlater jo et slags lag utenpå hårstråene, og kanskje ikke kuren setter seg like godt i håret da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dropper balsamen når jeg tar kur.

Skrevet
Jeg dropper balsamen når jeg tar kur.

Jeg også. Mener å huske det står på kuren min at den skal has i etter at man har vasket det.

Skrevet

Balsam lukker hårskjellene, og gjør at kuren ikke trenger inn. Så den må droppes, ja.

Gjest Ada Blûe
Skrevet

Jeg tar kuren før jeg avslutter med balsam.

Gjest Gjest
Skrevet

Kur åpner skjellagene for å trenge inn,

Derfor er det viktig å bruke balsam etterpå for å lukke skjellagene.

Skrevet

Tusen takk for svar, alle sammen! Jeg visste ikke at man skal bruke balsam etter kuren, så da fikk jeg litt ekstra lærdom på kjøpet :)

Skrevet

Har lurt på det samme, og har latt være å ta balsam etter kur, men ser at det blir anbefalt og skjønner logikken i det (trur eg :fnise: ). Takker for tips. :)

Skrevet

Jeg bruker K pak serien til Joico...

En gang i uka bruker jeg først den proteinkuren (Deep penetrating reconstructor treatment) også avslutter jeg med Intens hydrator treatment.

Vanligvis bruker jeg å blande balsamen i samme serie med den fuktighetskuren. Suverent.

Skrevet

Bare sånn for å understreke det som allerede har blitt sagt: jeg kjøpte nettopp en hårkur hos frisøren og fikk streng beskjed om at jeg skulle bruke balsam etterpå :) Og hårkuren er ikke samme merke.. men tror ikke det har noe å si :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...