Gå til innhold

"Apologize" - Timbaland feat One Republic - Låta jeg aldri blir lei...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg begynner å bli lei jeg.. selv om det er en veldig fin låt

Skrevet

Jeg lurer egentlig på hva Timbaland bidrar med i denne sangen? Rent bortsett fra å sitte å veieve med armene i videoen. :forvirra:

Noen som kan svare på det????

Skrevet
Jeg lurer egentlig på hva Timbaland bidrar med i denne sangen? Rent bortsett fra å sitte å veieve med armene i videoen. :forvirra:

Han sitter der for å dra fjortissfans, hyle noen høye toner, og for å se sexy ut. Noe han forøvrig ikke klarer. Uansett hva han gjør. :ler:

Skrevet

Han er produsenten. Litt merkelig at han er med i videoen, egentlig, men han liker vel å vise seg frem, da...

Kanskje det var sånn "Hey, gutta! Jeg gir ut sangen deres hvis jeg får leke viktig business-mann i videoen. Åh, komigjenda! åh, kom igjen..." :)

Skrevet
Han er produsenten. Litt merkelig at han er med i videoen, egentlig, men han liker vel å vise seg frem, da...

Kanskje det var sånn "Hey, gutta! Jeg gir ut sangen deres hvis jeg får leke viktig business-mann i videoen. Åh, komigjenda! åh, kom igjen..." :)

Hehe.. Jeg skal vel kanskje ikke uttale meg. Jeg har bare sett ett minutt av den fæle musikkvideoen. Det var en gjest hos meg som ville se den. Fysjom!!! ;) Ble rent dårlig av suppesangen. "Buhu.. Stakkar oss.. Siiiippe..." Er ikke det teksten da? :sjenert:

Jaja.. Så er vel ikke jeg fan av slik musikk. :)

Skrevet
Det ante meg......

Hehe.. :fnise:

*Smekk på fingrene mine*

Kunne bare ikke dy meg.

Ikke vondt ment mot eventuelle fan. Sier bare min mening.

Gjest Grafica
Skrevet

Såvidt jeg vet har vel timbaland skrevet sangen, teksten og spilt inn musikken... Slik han gjør på de fleste sangene. Noen er han med og synger på, men først og fremst er han vel låtskriver og musiker. Han produserer sanger, rett og slett.

Skrevet

Veldig lei...!

Skrevet

Veldig, veldig lei..!

Skrevet
Hehe.. :fnise:

*Smekk på fingrene mine*

Kunne bare ikke dy meg.

Ikke vondt ment mot eventuelle fan. Sier bare min mening.

He he he tror faktisk kanskje han lager den "he hey" lyden også

Skrevet
He he he tror faktisk kanskje han lager den "he hey" lyden også

Arg. Den hadde jeg helt glemt. :kjefte:

:ler:

Nå fikk jeg den også på hjerne. Hver gang jeg ser denne tråden så hører jeg bare "It's too late..." oppi hodet mitt. Pokker. Og så begynner jeg å nynne på f***skapen... :sukk:

Skrevet

Jeg tror det var One Republic som laget låta, men så kom Timbaland og gjorde en ny vri på den. Fjernet noe og la til noe, bl.a. "hey - hey". Kanskje litt urettferdig at navnet hans står først........

Men jeg liker sangen, herlig å høre på. Enkel og lett og huske.

Skrevet (endret)

googlet litt og da kommer fram til at:

The song "Apologize" was released in 2006. The vocalist and writer of the song is Ryan Tedder, the lead singer of the band.

/.../

A remix version of the song was featured on Timbaland's album Shock Value. This version contains a slightly different beat, using a sampled drum machine, and a sampled backing vocal. This remix version received significant radio play, contributing to the song's overall success.

Endret av mrs_bond
Skrevet

Er du gal, kvinne? Den låten er det mest irriterende som har rast rundt på norsk radio siden Akon.

Skrevet
Såvidt jeg vet har vel timbaland skrevet sangen, teksten og spilt inn musikken... Slik han gjør på de fleste sangene. Noen er han med og synger på, men først og fremst er han vel låtskriver og musiker. Han produserer sanger, rett og slett.

I dette tilfellet stemmer nok ikke det. Det er OneRepulic som har skrevet sangen og den ble allerede utgitt for et par år siden. Hr Tømmermann har nok bare remixet, remastret ellerhvadetnåheterpåfagspråket, og tatt med låta på sitt eget album :) Så kan det jo diskuteres hvilken versjon som er best...eller verst :fnise:

Gjest Grafica
Skrevet

Ja jeg så jo det. Har ikke satt meg så mye inn i det, for å være helt ærlig. Jeg foretrekker Timbaland ftr. Fall out boy :fnise:

Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)
Ja jeg så jo det. Har ikke satt meg så mye inn i det, for å være helt ærlig. Jeg foretrekker Timbaland ftr. Fall out boy :fnise:

Hehe, likte spesielt denne videoen. Timbaland feat. Fall out boy i the sims 2 versjon ;) hehe Enkelte har definitivt fritidsproblemer!

Ellers synes jeg i utgangspunktet "Apologize" var ganske bra første gang jeg hørte den, men den må da ha en helt sinnsyk høy rotasjon på radioen!? Nå begynner jeg å bli drittlei. Bra jeg har kommet meg tilbake til min radiofrie tilværelse etter påske!

Endret av Wolfmoon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...