Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Om dere har et slgs belønningssystem; hva "gir" dere dere selv når dere når etappemål i vektnedgang?
Gjest Bolledeig Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Fine klær, i samme anledning kaster jeg ting som er for stort. Funker hver gang, for da kan jeg ikke gå opp uten at de blir for små heller
Gjest Helen Parr Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 En dag på spa, hudpleiebehandling, solarium eller lignende. Og nye klær selvsagt.
Gjest Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Har nå gått ned masse siden jeg startet "kampen for tilværelsen", og jeg har gjevnlig unnet meg nye klær (nødvendig!) :bukke: . I tillegg til det har jeg ved 1. vektmål gått ut for å kjøpe meg ny deilig slumrebukse. Her har jeg nok med å fornye garderoben - 10 kg merkes godt på økonomien også, her må det meste skiftes ut fra innerst til ytterst!!! Vurderer å kjøpe meg noe ekstra flott når jeg kommer meg til BMI på <25 og jeg blir såkalt "normal", kanskje ny sykkel???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå