Gjest Økonomia Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hei Jeg er "dum" og har to forbrukslånskort. Disse måtte jeg opprette bla. pga tannlegeregning, data kjøp osv. Ønsker å kvitte meg med de kortene. Tilsammen er lånet på ca 40.000 kr. Er kunde i postbanken, har boliglån her og lønnskontoen min kommer inn på denne kontoen. Er det mulig å ta opp et lån i banken min for å betale ned denne kort gjelden? Evt. tips til andre ting jeg kan gjøre for å betale ned denne gjelden? Håper på svar
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Du kan øke boliglånet ditt for å betale ut forbrukslånene. Du kan ta en ekstrajobb og la alt dette går til nedbetaling. Du kan senke forbruket ditt drastisk noen måneder.
Alison Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Ta kontakt med banken. Siden du har boliglån fra før kan du du heller bake kredittkortgjelden din inn i det så sant du har ledig sikkerhet. Postbanken har rådgivere på jobb på søndager også så du kan ringe dit allerede i dag og få gode råd om hva du bør gjøre. https://www.postbanken.no/no/om_oss/kontakt...ntext=/no/leve/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå