Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har tidligere brukt en veldig god aloeveratannkrem, som jeg dessverre ikke husker navnet på. Var en hvit tube, med motiv og skrift på, og selve tannkremen var grønn:P Lurer på om noen her inne fører denne serien?

Er veldig interessert i lotionen som følger denne serien også, noen som vet hva jeg prater om?:P hehe Jeg bor i Oslo og er derfor kjempeinteressert i å få kjøpt en aloeveratannkrem i allefall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo mange ulike merker som fører aloeveraprodukter og -serier. LR selger en bra serie, iallefall.. Kan bestilles fra katalog :)

Skrevet

Er det forever living sin tannkrem du tenker på nå? Den blir ikke solgt i butikker, men gjennom distributører. Det er hvertfall en hvit tube, med en grønn aloevera plante på og tannpastaen er grønn (uten flour)

Gjest Raptuza
Skrevet

Ville ikkje abefalt den, då den er utan fluor. Hvis du ikkje er glad i tannlegen og ønskjer å sponsa han!

Skrevet

Hehe, nei, eg e ikke så veldig glad i tannlegen:P Det er nok gjensidig også!

Men er det ikke fluor i den altså? Er den jeg tenker på faktisk, hvit med bilde av grønn aloeveraplante:) Synes den smaker godt og er god å bruke, men dumt den er uten fluor. Jeg bruker munnskyllevann etter hver puss da, vil ikke dette veie litt opp? En smule?

Tidligere kjøpte min mor den til meg via fysioterapauten hennes, men hun er visst bortevekk, så trenger en ny selger:/ Noen som vet om noen?

Skrevet

Nei, det er ikke den jeg tenkte på, men tusen takk for tipset! Har allerede bestilt en nå jeg:D You made my day!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...