Namara Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Tenkte jeg skulle prøve kroppsproduktene til Biotherm, men det er jo så mange. Derfor trenger jg råd fra dere! Leter etter en bodyscrub og bodylotion. Jeg har en ganske normal/tørr hudtype. Det jeg forventer er en bodylotion som gir meg fukt og gjør huden smidig/myk. Takker for alle råd og erfaringer!
Essie_ Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Tenkte jeg skulle prøve kroppsproduktene til Biotherm, men det er jo så mange. Derfor trenger jg råd fra dere! Leter etter en bodyscrub og bodylotion. Jeg har en ganske normal/tørr hudtype. Det jeg forventer er en bodylotion som gir meg fukt og gjør huden smidig/myk. Takker for alle råd og erfaringer! Jeg liker denne skrubben og denne bodylotionen. Men det er vel de eneste Biotherm-produktene jeg har prøvd til kroppen, så jeg har ikke mye å sammenligne med.
linky Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Er også veldig fornøyd med den bodylotionen som Anemsi linker til.
Namara Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 31. mars 2008 Tusen takk for svar. Synes dere Biotherm er et godt valg som kroppsprodukter eller har dere andre merker som er bedre???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå