venus* Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Et litt sært spørsmål, jeg vet Jeg kjøpte stearinlys på Mega nylig. Har hatt de i vinduet, og nå er alle bøyd Er dette vanlig for billig lys? Irriterende...får ikke brent de nå. Og solen varmer jo ikke SÅ mye enda heller.
Gjest Pax Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Ja, det kan skje. Du kan gi dem til meg. Jeg smelter lysstumper og lager nye lys som hobby.
pøbelsara Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Det kan skje selv om det ikke er billiglys, heller. Jeg kom hjem fra en bortehelg og oppdaget at mine lekre, lange, danske, lakkerte, sorte lys som kostet skjorta, hadde knelt i solsteiken. Å unngå sollys er nok beste taktikk .
venus* Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Det kan skje selv om det ikke er billiglys, heller. Jeg kom hjem fra en bortehelg og oppdaget at mine lekre, lange, danske, lakkerte, sorte lys som kostet skjorta, hadde knelt i solsteiken. Å unngå sollys er nok beste taktikk . Men jeg har alltid hatt stearinlysene stående der. Har ikke opplevd det før nå. Selv om, jeg har også erfart at pris og kvalitet ikke henger sammen når det gjelder stearinlys. Får gå tilbake til mine faste lys!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå