Gå til innhold

Festbord

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Siv_*
Skrevet

Skal feire 50 års dag og trenger tips til borddekking. Har tenkt sorte duker, hvite kubbelys og sorte og hvite servietter. Noe mer vet jeg ikke Jeg kan velge mellom småbord til 8 personer eller sette de sammen til langbord / hestesko.Type blomster, plassering, evt andre farger, evt andre type lys er jeg veldig usikker på. Hjelp!

Hilsen, Siv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på hvilket uttrykk du vil bordene skal gi, kaldt eller varmt, rød toner er fint sammen med sort og hvitt, samme med tykis og blåtoner. :)

Gjest Morbær
Skrevet

Mener også det er viktig å tenke på hvilket uttrykk du vil skape med borddekkinga men synes personlig i utgangspunktet at svarte duker høres litt voldsomt ut (selv om jeg liker kombinasjonen svart/hvitt).

Hva med å f.eks velge grå duker, hvite lys og svarte og hvite servietter? Med en såpass nøytral bakgrunn står du jo også fritt til å velge farge på blomstene.

Skal selskapet være på denne tiden av året ville jeg valgt tulipaner, gjerne i blandede farger. Synes også det kan være fint å sette kvister av gåsunger sammen med tulipanene, men vet ikke om det blir litt for "casual" for en 50-årsfeiring?

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...