Gå til innhold

Hva gjør dere med de som ikke har svart til svarfristen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har leid et lokal der vi ikke kan ha mer en 80 personer, vi trodde det var mer en nok, men når vi satte oss med inbydelses-lista, ja, da ble det litt snaut. :hakeslepp: Men uansett, vi skal ha det der. Vi har bedt slekta og våre aller nærmeste venner til middag, det ble totalt 64 stk, Så vi har gjort følgende, Vi laget 3 lister, en til middag, en til kaffe og en som de vi ikke har plass til. Får vi noen åpninger så putter vi inn dem der.... Men nå går svarfristen ut på middag i dag, det er fortsatt 10 stk vi ikke har hørt fra... :vetikke: hva gjør vi om vi ikke hører fra dem i dag eller i morgen? Pleier dere å ringe å høre med dem, eller bare avskriver vi dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har leid et lokal der vi ikke kan ha mer en 80 personer, vi trodde det var mer en nok, men når vi satte oss med inbydelses-lista, ja, da ble det litt snaut. :hakeslepp: Men uansett, vi skal ha det der. Vi har bedt slekta og våre aller nærmeste venner til middag, det ble totalt 64 stk, Så vi har gjort følgende, Vi laget 3 lister, en til middag, en til kaffe og en som de vi ikke har plass til. Får vi noen åpninger så putter vi inn dem der.... Men nå går svarfristen ut på middag i dag, det er fortsatt 10 stk vi ikke har hørt fra... :vetikke: hva gjør vi om vi ikke hører fra dem i dag eller i morgen? Pleier dere å ringe å høre med dem, eller bare avskriver vi dem.

Jeg ville nok ringt og hørt. Det er veldig lett for å glemme sånt (hvertfall for min del..hehe :) )

Gjest trylle
Skrevet

Jeg villet nok tatt en telefon ja.

Vi manglet 3 stykker som ikke hadde svart innen fristen. 2 hadde bare glemt ut fristen, siste mann mente han hadde sendt mail (som sannsynligvis har hatt skrivefeil i mailadressen...). Fort gjort begge deler.

Uansett så har man vel ikke invitert folk til bryllupet sitt som man ikke har en noen lunde jevnlig kontakt med ( ? ) så det burde vel være en enkel sak å sjekke ut om de har tenkt å komme eller ei...

Skrevet

vi skal gifte oss 8 august, og har satt svarfrist til 1.juli. Sendte nettopp ut invitasjonene, og har fått en del svar allerede. Jeg tenker nok at det sikkert noen som glemmer å svare, eller som på en eller annen måte har svart uten at vi har fått beskjeden- så helt i slutten av juni eller 1.juli så tenkjer jeg at vi ringer dem og minner dem på det (hvis det skulle forekomme at noen svar uteble da)...

Skrevet

Jeg kommer nok til å ringe eller sende en "minne-på"-sms ja :goodbye:

Skrevet

Jeg ville ringt eller sendt sms og spurt om de kom.

Skrevet

Ja, kommer til å ta en ringerunde i dag, mangler bare 4 stk nå.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...