Samba Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg bruker fargen medium beige i foundation, men har lyst på en concealer også. Den må være noe lysere enn medium beige. På hjemmesiden til ID ser jeg det finnes tre farger. Er det noen som vet hvilken farge som vil være lysere enn foundationen som jeg bruker? :klø: Se fargene her
Gjest Morgan le Fay Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Både Bisque og Summer Bisque er ganske lyse, og selv om sistnevnte visstnok skal være gultonet, er den ganske så rosa for mitt øye (jeg har den selv). Dessverre er den ikke så god verken når det gjelder bruk under øynene (for tørr) eller til å dekke evt. kviser...
Samba Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Hmmm....dersom den ikke er så god, så er det kanskje likegreit å kjøpe concealer fra et annet merke... Bruker du concealer børste?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Hmmm....dersom den ikke er så god, så er det kanskje likegreit å kjøpe concealer fra et annet merke... Bruker du concealer børste? Jepp, jeg har Maximum Coverage Concealer Brush. Ikke for å helle kaldt vann i blodet på deg eller noe, men Bare Minerals er ikke akkurat det beste mineralsminke-merket på markedet, i mine øyne, bare det mest opphypede (den som kommer først, får mest oppmerksomhet).
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Dessverre er den ikke så god verken når det gjelder bruk under øynene (for tørr) eller til å dekke evt. kviser... Hvilken funksjon har den da? Det er jo det du nevner som er funksjonene til en concealer.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Hudpleieren jeg kjøpte ID foundation hos sa at det var like greit å bruke foundationen som concealer også, det er bare å påføre med en mindre kost.
Samba Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Jepp, jeg har Maximum Coverage Concealer Brush. Ikke for å helle kaldt vann i blodet på deg eller noe, men Bare Minerals er ikke akkurat det beste mineralsminke-merket på markedet, i mine øyne, bare det mest opphypede (den som kommer først, får mest oppmerksomhet). Jeg vet det finnes mye på markedet. Jeg har lest litt her og der. Men nå har ikke jeg noen problemhud, hverken tørr, fet, sensitiv eller kvisete, så jeg tok en sjangse på ID. Hadde jo også dette gavekortet, og hos denne hudpleieren hadde de bare ID.
Samba Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2008 Hudpleieren jeg kjøpte ID foundation hos sa at det var like greit å bruke foundationen som concealer også, det er bare å påføre med en mindre kost. Jeg har også hørt/lest det, men jeg føler at feks under øynene så blir det penere og mer naturlig med en noe lysere farge.
Samba Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 31. mars 2008 Ikke for å helle kaldt vann i blodet på deg eller noe, men Bare Minerals er ikke akkurat det beste mineralsminke-merket på markedet, i mine øyne, Hvilket synes du er det beste på markedet? Har nå brukt ID noen få dager og er i hvert fall så langt imponert over holdbarheten! Ikke blir jeg det fnugg blank heller, og i dag hadde jeg en hektisk dag på jobb til og med.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 Jeg er hittil mest fornøyd med GloMinerals (den løse varianten, men den pressede er mer praktisk), og tester for tida ut varianten fra Lumiere, som foreløpig ser ut til å være minst like bra som Glo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå