Nausicaä Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Trenger tips til deodorant som er uten parfyme og annet "tull". Har prøvd Neutral sin, men den var for sterk. Er det noen som vet om noen gode? Den kan forresten ikke være så veldig dyr heller. Endret 30. mars 2008 av frøken:)
venus* Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har vært fornøyd med Vichy sin. Den koster 99. Neste gang vil jeg prøve Clinique, men den er nok dyrere.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Trenger tips til deodorant som er uten parfyme og annet "tull". Har prøvd Neutral sin, men den var for sterk. Er det noen som vet om noen gode? Den kan forresten ikke være så veldig dyr heller. Dermica deodorant uten parfyme - de har den på apoteket;) ny serie
Kraistin Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Bare søk litt i forumet, så finner du drøssevis med tråder om deodoranter. Selv bruker jeg for tiden Cosmica sin, uten parfyme. Både billig og bra, men kjøper en annen neste gang, synes liksom det tar evigheter før den tørker.
estrella Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg synst de på spray er best. Slipper de hvite ringene på klærna >< Men, jeg føler at jeg må ta på e eller to ganger til dagen når jeg bruker den istedenfor en annen*som jeg ikke husker navnet på*. Men det går fint^^(er visst blitt litt "mote" i min klasse, for nesten alle har slike..haha)
Bokormen Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har en tendens til å klø veldig under armene av for sterke deodoranter, og har en stund nå brukt Biotherm sin milde. Den har vært ganske god, men nå prøver jeg Cosmica fra apoteket, uten parfyme. Den virker godt sålangt iallefall, og har ikke merket noe særlig kløe de 3 dagene jeg har brukt den.
Nausicaä Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har en tendens til å klø veldig under armene av for sterke deodoranter, og har en stund nå brukt Biotherm sin milde. Den har vært ganske god, men nå prøver jeg Cosmica fra apoteket, uten parfyme. Den virker godt sålangt iallefall, og har ikke merket noe særlig kløe de 3 dagene jeg har brukt den. Er en sterk deodorant for deg f.eks Nivea sin hvite eller noe fra Palmolive? Det er nemlig kløe jeg også har problemer med. Til dere andre: Takk for tips! 99,- er vel i kategorien jeg vil regne som dyrt. Hvilke av de dere har nevnt koster rundt 40-50 kr?
prinsessa Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Den vanlig til Nivea er kjempefin (ikke den rosa pearl). Jeg har også brukt Biotherm men favoritten er absolutt Nivea. Billig er den også koster vel 20-30 kroner. Mener også at den vant en test her på KG.
Bokormen Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Er en sterk deodorant for deg f.eks Nivea sin hvite eller noe fra Palmolive? Det er nemlig kløe jeg også har problemer med. Til dere andre: Takk for tips! 99,- er vel i kategorien jeg vil regne som dyrt. Hvilke av de dere har nevnt koster rundt 40-50 kr? Tja, jeg har ikke brukt noen av de du nevner på fler år, så jeg vet faktisk ikke hvordan jeg ville reagert på de Tror forresten ikke cosmicaen kostet så mye mer enn 40-50 kr....
Nausicaä Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. mars 2008 Den vanlig til Nivea er kjempefin (ikke den rosa pearl). Jeg har også brukt Biotherm men favoritten er absolutt Nivea. Billig er den også koster vel 20-30 kroner. Mener også at den vant en test her på KG. Den vanlige til Nivea er nok fin og billig. Men den klør! Palmolive er værre, men fremdeles.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Ser at Vichy sin har vunnet en test. Den skal visst være veldig bra. Vet ikke om den er bra for ømfintlig hud, men. Er det noen som har prøvd denne? Jeg svetter ganske mye og trenger en god deodorant, nemlig... Nå bruker jeg Biotherm sin, men den er ikke noe god, anbefales IKKE. Tørker seint og lukter MYE...
laperla Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Trenger tips til deodorant som er uten parfyme og annet "tull". Har prøvd Neutral sin, men den var for sterk. Er det noen som vet om noen gode? Den kan forresten ikke være så veldig dyr heller. Hm, jeg har prøvd mange ulike og reagert på mange. Den jeg bruker nå heter Palmolive 24 h double protection invisible (makan til navn...) Den er jeg kjempe fornøyd med. Den har en diskret, svak lukt og det beste av alt den setter IKKE flekker på tøyet.
Geertruida Skrevet 31. mars 2008 #14 Skrevet 31. mars 2008 Jeg bruker den med grønn kork fra Vichy. Den koster like under hundrelappen på apoteket. Synes ikke det er dyrt.
Rexina Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 Har begynt med Yerka nå., Synes det funker. Men da kan man ikke bruke andre deoer ved siden av, bare talkum, så det er det jeg gjör. påförer ca annenhver dag siden det ikke er lenge siden jeg begynte, Etterhvert kan jeg trappe ned til to ganger i uka osv.
Nausicaä Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Dermica deodorant uten parfyme - de har den på apoteket;) ny serie Kjøpte denne jeg. Det var 50% på alle Dermica-produkter på Apotek1, så den kostet bare 15 kr. Så nå får vi bare håpe den er snill. Endret 31. mars 2008 av frøken:)
Miel Skrevet 31. mars 2008 #17 Skrevet 31. mars 2008 Har begynt med Yerka nå., Synes det funker. Men da kan man ikke bruke andre deoer ved siden av, bare talkum, så det er det jeg gjör. påförer ca annenhver dag siden det ikke er lenge siden jeg begynte, Etterhvert kan jeg trappe ned til to ganger i uka osv. Joooda, du kan fint bruke annen deo. :-D Jeg bruker Yerka ca to ganger i uken, og da trenger jeg ikke annen deo dagen etterpå, men de påfølgende dagene bruker jeg den parfymefrie deodoranten til Vichy. Er godt fornøyd med den, men den tørker litt sent, da.
FruLuna Skrevet 31. mars 2008 #18 Skrevet 31. mars 2008 Jeg bruker nesten bare Sterilam Crystal til vanlig, den tørker fort og gir ikke hvite flekker. Ellers har jeg også parfyme-deodoranter, f.eks. en av Laura Biagotti, som jeg liker veldig godt.
Kahlan Skrevet 31. mars 2008 #19 Skrevet 31. mars 2008 Jeg reagerer fort på deoer men roll-on fra Eucerin har funket for meg. Du får kjøpt den på enkelte apotek og den koster i underkant av 60kr, den lager heller ikke flekker på klær eller har lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå