Gjest Lilleulv Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har stripa mitt mørke hår! :-D Det ble lyst!!! men veldig gyllent... Jeg ser etter produkter som kan dempe det gule, og lurer på disse Kur Sjampo En annen sjampo Tredje sjampo Noen som kan anbefale noe? Jeg mener å huske jeg hadde bra resultat av den lilla til Define sist jeg var blond...
Gjest Mrs Robinson Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 En annen sjampo Eg har denne, og synes den verkar tåleleg greit. Hadde ikkje so mykje gulskjær i håret frå før riktignok, men synes fargen har blitt litt "kaldare".
lillesky Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har stripa mitt mørke hår! :-D Det ble lyst!!! men veldig gyllent... Jeg ser etter produkter som kan dempe det gule, og lurer på disse KurSølvsjampo er det som demper gult best.
lillesky Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 SjampoVar denne linken jeg skulle ha i mitt innlegg.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har brukt wella SP sin sølvshampoo flere ganger. Har nå Bestillt Frederic Fekkai sin correkting shampoo på strawberrinet til 130 kr.mye skryt av den på makeupalley.
*MEDUSA* Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg bruker denne, men har som regel helbleket hår.. jeg bruker den i for å dempe det gule:) http://www.lookfantastic.com/hair/bc-bonac...er-shampoo.html
Gjest StockDama Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har brukt wella SP sin sølvshampoo flere ganger. Har nå Bestillt Frederic Fekkai sin correkting shampoo på strawberrinet til 130 kr.mye skryt av den på makeupalley. Kan du fortelle om den funka bra når du har fått den?
Gjest nalle-maja Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Sjampo Finnes det balsam til denne sjampoen?
stikkelsbær Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 Den sølvsjampoen skal visst være god. Ikke prøvd den selv. Jeg bruker den lilla fra KMS, den er ihvertfall veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå