Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Makan til dårlig sutresynging! Det er for meg komplett umulig å forstå hvorfor denne tullingen i det heletatt selger en eneste plate! Han klarte til og med å ødelegge en i utgangspunktet fin låt som "You'r beautiful". Nå de senere årene har han heldigvis hatt dårlige låter å sutresynge, så det blir dobbelt dårlig.

Skremmende at det går an å bli kjent for å framføre slikt svineri.

Hva slags folk er det som sørger for at denne "artisten" kan holde på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Men plager det deg virkelig så mye?

Det finnes masse artister jeg ikke forstår at noen orker høre på - men gidder ikke irritere meg over det ..

Gjest Gjest
Skrevet
Men plager det deg virkelig så mye?

Det finnes masse artister jeg ikke forstår at noen orker høre på - men gidder ikke irritere meg over det ..

Jeg syns bare at fenomenet er så interessant, at jeg ønsker at disse merkelige fans'ene av JB skal rykke ut med sitt forsvar. Jeg ønsker å forstå mer av noe som er totalt uforståelig.

Gjest Gjest
Skrevet

Vi har en nordmann som også er til å spy av, nemlig denne Glenn Lyse. Hører i blant på radio P4, men har lagt merke til at de spiller denne talentløse og skrikete fyren flere ganger om dagen, og har derfor forlatt kanalen for å beskytte meg mot å få slike lyder i øret.

Gjest milkyway
Skrevet

James Blunt og Muse stiller i samme klasse for meg. Folk kan si de er kritikerroste og får 6ere og har en innlevelse over det naturlige, men fy faen som de sipper og syter og gauler, atte NEI! >:--O

Gjest nextlife
Skrevet (endret)
James Blunt og Muse stiller i samme klasse for meg. Folk kan si de er kritikerroste og får 6ere og har en innlevelse over det naturlige, men fy faen som de sipper og syter og gauler, atte NEI! >:--O

Nei, nei, du KAN IKKE sette Muse og sukkerhysa James Blunt i samme setting :riste:

Endret av nextlife
Skrevet
Nei, nei, du KAN IKKE sette Muse og sukkerhysa James Blunt i samme setting :riste:

Musikken er iallfall like fæl.

Skrevet

Jeg synes "You're Beautiful" er rett og slett festelig. Kaller den Stalkersangen. Han burde skrive en oppfølger, for som kjent nøyer jo ikke stalkere seg med kun å tusle etter folk...

Skrevet

Godt sagt. :ler:

Jeg synes både mannen og låta kan gå et annet sted og synge enn i min bilradio. Ellers kan det lett oppstå trafikkfarlige situasjoner. Men satser på at Onkel Politi i så fall ville kjøpt forklaringen min: "Det var ikke meg, det var James Blunt!"

Gjest milkyway
Skrevet

Visst faen kan jeg det, jeg gjorde det just! :-D

Gjest nextlife
Skrevet
Visst faen kan jeg det, jeg gjorde det just! :-D

Jamen, jamen, det går jo ikke an :gråte:

Skrevet

Syns ikke han er så ille jeg! Altså jeg syns det er kjempe kjedelig å høre på han på radioen el. lignende. Men å være på konsert med han var kjempe gøy :)

Syns han har noen fine sanger og........

Men da kan jo jeg spørre om det samme når det gjelder Metallica eller Iron Maiden, hvorfor i all verden gidder folk å høre på det? :fnise:

Er det ikke deilig at vi er forskjellig og at vi liker forskjellige ting :)

Skrevet

Jeg synes stemmen hans er aller værst jeg.

Den er så nasal og skingrende....

Mulig sangene hadde vært finere om de ble sunget av noen andre.

Ellers så høres jo alle sangene like ut da - og det er jo kjedelig.

Skrevet

Jeg syns også han er litt suttrete. Jobbet i butikk når han kom ut med sin første CD og det var i en periode hvor vi kun hadde den ene CD'en i butikken jeg jobbet i. Trodde jeg skulle gå på veggen..... :murvegg:

Skrevet (endret)

Teksten til oppfølgeren:

My life is brilliant.

My life is brilliant

My love is pure.

I've got an angel.

Of that I'm sure.

She is sleeping in my basement.

She was with another man.

But that didn't stop me,

'Cause I had a plan.

Innlegget er endret iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Gjest nextlife
Skrevet
Godt sagt. :ler:

Jeg synes både mannen og låta kan gå et annet sted og synge enn i min bilradio. Ellers kan det lett oppstå trafikkfarlige situasjoner. Men satser på at Onkel Politi i så fall ville kjøpt forklaringen min: "Det var ikke meg, det var James Blunt!"

:fnise:

Skrevet
Makan til dårlig sutresynging! Det er for meg komplett umulig å forstå hvorfor denne tullingen i det heletatt selger en eneste plate! Han klarte til og med å ødelegge en i utgangspunktet fin låt som "You'r beautiful". Nå de senere årene har han heldigvis hatt dårlige låter å sutresynge, så det blir dobbelt dårlig.

Skremmende at det går an å bli kjent for å framføre slikt svineri.

Hva slags folk er det som sørger for at denne "artisten" kan holde på?

Naboen til James Blunt er tydeligvis helt enig med deg, bare se her!

:kaffe:

Gjest Badiane
Skrevet
Naboen til James Blunt er tydeligvis helt enig med deg, bare se her!

:hoho: Heia Noel!

Jeg er for øvrig helt enig med trådstarter. :tommelsmil:

Skrevet

Smak og behag.

Jeg er ikke en fan av James Blunt selv, men gidder ikke irritere meg over de menneskene som liker hans musikk.

Skrevet

Jeg er helt enig med trådstarter. JB er grusom å høre på! Men han fremstår som en sympatisk fyr, i hvert fall i de 2 intervjuene jeg har sett. Men jeg fatter ikke at noen vil betale for å høre på ham!

En som for meg stiller i samme kategori er Mika. *grøss*

(Muse er jo ikke så ille da....helt annen sjanger til og med)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...