Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest <marthe
Skrevet

Hei :)

Har vert sammen med en type i snart et år, har hatt det ganske bra - inntill nå.

Han kan finne på å planlegge en koseli kveld med meg å plutseli stikke fra meg for å vere sammen med kompiser, og så sitter jeg aleine å er trist.

Han har vert rar i det siste, sier ikke fine ting lenger, virker som jeg er bare en byrde. Hva skal jeg gjøre? Er han ikke moden nok? Elsker han jeg, tror jeg har funnet den rette, men til tider virker det som jeg er bare en last han blir nødt å drage med om dere fortår..

HVA SKAL JEG GJØRE??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Om du ikke kan snakke med ham om disse tankene dine når dere har vært sammen i et år så er han kanskje ikke den rette?

Jeg mener at det skal være helt naturlig og 100% åpent for å ta opp samtaler om samliv, og man er da ikke masete eller sytete fordi om man tar opp problemer. Det er når man gjør dette gang på gang på gang at man er det.

Du bør kanskje rett og slett sette deg ned å ha en skikkelig samtale med ham, og høre hva han ønsker for fremtiden, hvilke tanker han har om samliv og om han føler det samme for deg nå som før. Hvis ikke; hva kan dere gjøre for å fikse det og er han interessert i å forsøke å fikse?

En formel på hvordan man fikser har jeg ikke, men det aller viktigste er at man er åpne med hverandre, lytter til hverandre og har en forståelse for hvilke forventninger den andre parten har til samlivet. Veldig ofte har problemer i forholdet opphav i ulike forventninger til samliv og hjem.

Gjest Gjest
Skrevet

Vanskelig å forstå sei, ja jeg snakker ikke fisk jeg heller :fnise:

Gjest Tigress
Skrevet
Vanskelig å forstå sei, ja jeg snakker ikke fisk jeg heller :fnise:

Snakker du hval da? (Jfr. Finding Nemo...)

Men TS, du må jo prøve å prate med han, då, viss ikkje du kan prate med han er vel heile greia litt håplaust, eller kva?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...