Gå til innhold

Scrapbooking

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet

Jeg har litt for mye tid til overs og har tenkt på scrapbooking som hobby. Hva trenger jeg av utstyr sånn i starten og kan noen anbefale meg en veiledning eller en bok?

Jeg er totalt blank på det her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med den over meg.

Jeg startet med dette før jul. Jeg var helt blank, ante ingenting og på det forumet hra jeg lært utrolig mye. Har ikke gått et eneste kurs eller sett i en eneste bok, bare lest og spurt der inne og lært så utrolig mye.

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet

Takk skal dere ha for svar. :)

Skal ta en titt på forumet.

Skrevet
Jeg har litt for mye tid til overs og har tenkt på scrapbooking som hobby. Hva trenger jeg av utstyr sånn i starten og kan noen anbefale meg en veiledning eller en bok?

Jeg er totalt blank på det her.

Sånn for å komme i gang ville jeg gått til anskaffelse av litt papir (syrefritt), en god saks, en papirkutter (f.eks fra Fiskars), lim (utrolig mye å velge mellom) og andre festematerialer. I tillegg kanskje noen stempler? Det spøsr litt hva som frister deg mest å holde på med.

Jeg liker litt av alt, og har etterhvert brukt mye penger på å kjøpe meg en del verktøy. Still gjerne spørsmål i denne tråden, så skal jeg svare så godt jeg kan og komme med nyttige linker osv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...