Gjest stolt mamma Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Om dagen har jeg en influensa som slår meg totalt ut. På toppen av det hele har jeg migrene som ikke vil slippe taket. Disse to tingene gjør at jeg stort sett ligger på sofaen og klarer knapt å løfte en finger. Er så heldig at jeg har et barn på 11 år, som har vist meg stor omsorg i de siste dagene, som idag da jeg lå på sofaen å hutret og frøys. Da kom barnet mitt med en dyne og la over meg. Jeg takket og skrøyt av barnet, og da sa h*n at jeg var så snill så jeg fortjente å få hjelp når jeg var syk. Det rørte et morshjerte dypt, og jeg ble enda mer stolt av barnet mitt enn det jeg var fra før. Ville bare fortelle en liten solskinnshistorie, og jeg er sikker på at det er mange like fine barn der ute som mitt.
milla-mor Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Ahhh... Gullunge Jeg hørte denne av tre-åringen min idag, etter å ha fått en stor nuss: "Jeg liker nussen din, jeg, mamma... Og så liker jeg rumpa di!". Edit: Et nuss, nusset? Nei, det ble jo helt feil... Endret 29. mars 2008 av milla-mor
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Heldige dere. Jeg lurte på hva jeg hadde gjort feil da jeg ba 8-åringen om hjelp fordi jeg hadde brukket armen, var alenemor og uten oppvaskmaskin. Hun sto å virkelig gråt for at oppvask var jo noe som mammaer skulle ta.
frøken13 Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Ahhh... Gullunge Jeg hørte denne av tre-åringen min idag, etter å ha fått et stort nuss: "Jeg liker nussen din, jeg, mamma... Og så liker jeg rumpa di!". Nå kjente jeg at jeg fikk bittelitt lyst på barn. Så herlige barn dere har :hjerte:
La Guapa Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Min treåring : *kald på hendene når hun tar meg i håden på vei hjem fra barnehagen...jeg er som en bakerovn for tiden (gravid i 6. mnd) * "mamma, jeg vet hvorfor mammaer er så varm på hendene....det er for at du alltid skal varme god-jenta di" :rødme:
Brunhilde Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 (endret) Det kan godt være at det fortsetter! Jeg blir fremdeles rørt, jeg, når min nesten 18-åring sier: "Jeg skal legge rent på sengene, mamma, jeg vet du syns det er kjedelig." Eller når jeg kommer hjem fra jobb og har sagt at jeg skal gjøre rent, og det eneste som gjenstår er å tørke over gulvene fordi h*n har tatt resten etter skolen... Det er mange gleder ved å ha barn, det er helt sikkert! Endret 30. mars 2008 av Brunhilde
Gjest Raptuza Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Du er snill....sa niåringen min til meg. Varmar!!
Brunhilde Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Du er snill....sa niåringen min til meg. Varmar!! Det gjør det! Det gjør også "du er den beste mammaen i verden"... Da er det lett å skyve til side at man også er den eneste - for sitt barn.
Frigg Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Har ikke barn selv, men jobber i barnehage. Der hører man også mye hærlig fra barna som kan smelte et hjerte. En dag jeg var på jobb, kom en av guttene på avdelingen (2 år 9mnd) bort til meg og krøp opp i fanget mitt og sa: NN...jeg liker deg så godt jeg!
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Jeg sa til henne (jenta mi på 3 år) : Du er god jenta mi du! så sier hun : Og du er god dama mi! :rødme:
Gjest stolt mamma Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Så mange herlige barn da Selv om jeg er aldri så dårlig form om dagen, kan jeg ikke annet enn å smile av disse barna. Vi kan vel bare bekrefte at vi har all grunn til å være stolte av barna våre.
Kaffeavtalen Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Det er ingenting som slår disse barna når de kommer med slike kommentarer. Da glemmer man hvor sint man var på dem like før.. Og når 13-åringen kommer og ber om en klem, da sier ikke mor nei!!
Midus Skrevet 31. mars 2008 #15 Skrevet 31. mars 2008 Hmf, nå fikk jeg jo kjempelyst på barn da :rødme:
Gjest tzzzzz.... Skrevet 4. april 2008 #16 Skrevet 4. april 2008 Eg elske deg sååå masse, du e litt tjokke, men da gjer ikkje noko, for då finne eg deg så lett igjen <3 Åsså e da jo sånn Gud har lagt deg,å då må da jo vera bra.. Åsså e jo tjokke folk så goe å sitta på fanget til, for dei har akkurat ein sånn putemage. Men altså, eg elske deg om du blir tynn og... Sa min 3 åring ein dag... mens h*n prøvde å massera skuldrene mine av fri vilje.. *ska eg massasasjera deg mamma* Elske ungen min :rødme:
Gjest lillebøll Skrevet 4. april 2008 #17 Skrevet 4. april 2008 Treåringen min er hundre glad i meg. Noe høyere en hundre kan han ikke tenke seg
milla-mor Skrevet 4. april 2008 #18 Skrevet 4. april 2008 Treåringen min er hundre glad i meg. Noe høyere en hundre kan han ikke tenke seg Hehe, det var jo i det minste et ganske høyt tall, da! Datteren min er sånn fjorten-femten glad i meg... Og så viser hun tre med fingrene. Hmm... Det er vel på tide å lære henne om milliarder og uendelighet
Gjest stolt mamma Skrevet 4. april 2008 #19 Skrevet 4. april 2008 Hehe, det var jo i det minste et ganske høyt tall, da! Datteren min er sånn fjorten-femten glad i meg... Og så viser hun tre med fingrene. Hmm... Det er vel på tide å lære henne om milliarder og uendelighet
NovaFlare Skrevet 4. april 2008 #20 Skrevet 4. april 2008 Noe så herlig da... Jeg er 22 da, men kanskje jeg skal si noe ekstra pent til mamma neste gang jeg ser henne? Alder har kanskje ikke noe å si for en mor? Vi har ikke alltid hatt det så bra dessverre, men har vært så fint i det siste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå