Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #21 Skrevet 11. april 2002 Ingenting for meg i allefall.... Ser uhyre tvilsomt ut... Men, på jenter er det bare helt topp! Tror det må ha noe med fasongen på kvinnekroppen kontra mannekroppen. Kvinner kler det, menn gjør det bare ikke.... Det er nå MIN mening.... Kevin
Gjest Anonymous Skrevet 17. april 2002 #22 Skrevet 17. april 2002 Dersom noen vil se menn i stringtruser kan de sjekke ut http://www.koalaswimwear.com, som selger dristig badetøy. Så kan de se om alle menn ser teit ut i string. Advarsel: Noen av bildene er såkalt "adult material". Svenn
tessa Skrevet 21. april 2002 #23 Skrevet 21. april 2002 Selvfølgelig er det ok med gutter i string! Har hatt stripper på atten og tyve års dagen min.. Og jepp de var veeeldig ok i string de.. Min x fikk en skinn latex tanga i gave en gang. Den var faktisk bare helt rå! Ikke helt han, men han var faktisk digg i den. Det kommer faktisk litt ann på kroppen din. Noen kler best boxer, noen de gode gamle herre undikene og altså finnes det menn som også er utrolig fin i string... I garderobe situvasjoner er det kanskje fare for at du kan bli mistolket av andre gutter, ikke vet jeg!?! Men for all del.. Free your mind, and the rest will ... Lykke til med tanga-prosjektet! Maybe you`re hot,hot,hot... 1
Gjest Anonymous Skrevet 21. april 2002 #24 Skrevet 21. april 2002 Det styggeste jeg ser er damer/kvinner som har store truser på seg samtidig som de har strame bukser, noe så usexy........jeg blir direkte flau på deres vegne, uff, uff at menne deres tolerere det. Det er en skam å gå slikt, nei hold dere inne. Dere burde ikke gå utenfor dørene hvis dere ikke har g streng på
ivanka Skrevet 21. april 2002 #25 Skrevet 21. april 2002 hei du rett ovenfor burde verken gå utenfor døra eller slenge med leppa. ble veldig lettet her da min samboer leste over skulderen min og forsikret meg om at han aldri kommer til å gå med string... da er det vel sagt hvor fint jeg synes det er på menn. forøvrig synes jeg det er temmelig ulekkert på damer også.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2002 #26 Skrevet 23. april 2002 Selvfølgelig kan du gå med stringtruser, Svenn, men ønsker du å se sexy ut bør du ta på deg boxer.. Hører folk sier at menn har like stor rett som kvinner osv....Selvfølgelig!! Det ser bare så heslig ut!! Ønsker du å skru av tenninga på ei jente, ikle deg stringtruse! Tror nok at jenter som liker det, tilhører mindretallet. Lisa-Beth
Linnda Skrevet 23. april 2002 #27 Skrevet 23. april 2002 Jeg syntes ikke menn i "string" er sexy i det hele tatt. Nei, boxeren er det beste! Men hver sin smak! 12
hegelille Skrevet 24. april 2002 #28 Skrevet 24. april 2002 En string på en fast og fin fotballrompe... JA TAKK... Men det er fremdeles mest sexy med boxer.. 12
André_ Skrevet 6. mars 2018 #29 Skrevet 6. mars 2018 Helt enig! Jeg går og i tanga, fordi dem er behagelig. Hvorfor skal dem ikke være behagelig for menn, da dem er behagelig for kvinner? Dessuten, så bruker jeg dem aldri hvis det er sjans for at andre ser det. F. Eks når jeg er i garderoben, hos lege, på byen, eller liknende. Bruker dem kun hjemme for meg selv, fordi de er behagelige å gå i, og jeg blir forbanna på at vi menn ikke skal kunne bruke dem, bare fordi vi skal bli oppfattet "feil"! Bruker de ikke i den tro at det skal se bra ut, men fordi de er behagelig å gå i.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #30 Skrevet 6. mars 2018 På 8.4.2002 den 14.02, Gjest Anonymous skrev: Jeg har sett flere ganger i andre tråder at jenter siaer at de går med stringtruser fordi de synes det er mest behagelig. Er det lov for en mann også å si at han liker å gå med stringtruse? Svenn Det er ikke behagelig, men lykke til med å få plass. Anonymkode: e8863...f46
André_ Skrevet 6. mars 2018 #31 Skrevet 6. mars 2018 Det er ikke problemer å finne tanga for menn, og de har rikelig m plass. Det er bare å ta en kikk på Armani sine sider 😜
André_ Skrevet 6. mars 2018 #32 Skrevet 6. mars 2018 Med andre ord, så er det ganske mange menn som liker å gå i tanga, da t.o.m Armani produserer dem. Her ser jeg også mange hyklerske kvinner. De fleste påstår at menn er så overfladiske, men her ser jeg at kvinnene stort sett mener at menn ikke skal gå i tanga, selv om vi finner det behagelig, men vi skal bruke bokser fordi det er det som er "sexy". Er ikke det det samme som overfladisk? Jeg bruker det undertøyet som jeg synes er behagelig, og de som ser ned på meg for det, er rett og slett dårlige mennesker.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #33 Skrevet 6. mars 2018 9 timer siden, André_ skrev: Helt enig! Jeg går og i tanga, fordi dem er behagelig. Hvorfor skal dem ikke være behagelig for menn, da dem er behagelig for kvinner? Dessuten, så bruker jeg dem aldri hvis det er sjans for at andre ser det. F. Eks når jeg er i garderoben, hos lege, på byen, eller liknende. Bruker dem kun hjemme for meg selv, fordi de er behagelige å gå i, og jeg blir forbanna på at vi menn ikke skal kunne bruke dem, bare fordi vi skal bli oppfattet "feil"! Bruker de ikke i den tro at det skal se bra ut, men fordi de er behagelig å gå i. Gratulerer med å vekke opp en tråd fra 2002!! Anonymkode: 1a0d8...261
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2018 #35 Skrevet 6. mars 2018 Jøss en retro tråd! Anonymkode: 2424e...8ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå