Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #1 Skrevet 8. april 2002 Jeg har sett flere ganger i andre tråder at jenter siaer at de går med stringtruser fordi de synes det er mest behagelig. Er det lov for en mann også å si at han liker å gå med stringtruse? Svenn
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2002 #2 Skrevet 8. april 2002 Bare gå m stringtruse,men d ser helt utrolig corny ut!
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #3 Skrevet 8. april 2002 Hvis du møter meg på gaten, kan du se at jeg har stringtruse på da? Og hvorfor er det mer corny på en mann enn på en dame? Svenn
svima Skrevet 8. april 2002 #4 Skrevet 8. april 2002 gå med det du liker! folk skal jo ikke se undertøyet ditt sånn til vanlig..? synes personlig stringtruser ser litt snodig ut på begge kjønn, men det er nå bare min subjektive mening..12
Gjest sexysadie Skrevet 8. april 2002 #5 Skrevet 8. april 2002 Jeg synes bare stringtruser på menn ser helt latterlig ut,få de av sie nu jeg bare!Og på m boxeren!
Mines Skrevet 8. april 2002 #6 Skrevet 8. april 2002 G-string på guttter er turn-off nr. 1. Men, for all del; gjør hva du vil.1212[ Dette Innlegg er endret av: Mines den 2002-04-08 15:22 ]
ElleVille Skrevet 8. april 2002 #7 Skrevet 8. april 2002 Du må bruke hva du vil for meg, men siden du spør; menn i string - det er da jeg må overveie om jeg skal le eller gråte en skvett.12
Hedda-78 Skrevet 8. april 2002 #8 Skrevet 8. april 2002 Har aldri sett en mann med stringtruse, men kan tenke meg det ser litt snodig ut ja. Men det er vel kanskje berre ein vanesak, trur nok ikkje folk syntest det var pent med stringtruser på jenter i begynnelsen heller. At menn går med stringtruser synest eg er heilt greit, sånn til sengeleik og utkledning. Menn med stringtruse-fetisj er heilt i orden. Men sånn til kvardags? Njaaaaaahhh....... 12
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #9 Skrevet 8. april 2002 Hei du!! Det kommer jo helt ann paa hvordan mannen ser ut da! Brad Pitt hadde jo sett deilig ut selv i ei bestemortruse!! Kos deg med stringtrusa du. Men vær litt varsom med nye damer. Ikke alle syns det er like tiltrekkende med menn som har trusa langt inni i r###.. Stå på du! Hvor har du forresten tenkt aa hjemme kølla. Den kan jo ikke være så veldig stor hvis du har plass i en liten tanga... Kjipt når ballene tyter ut på hver side. Au!!!
Gjest Lottemor Skrevet 8. april 2002 #10 Skrevet 8. april 2002 Menn i G-streng truse ja bare jeg tenker på det så grøsser jeg.... Hårete rumpe....blæææææ.... Nei det funker ikke for meg uansett hvordan gutten ser ut..... Er en avtenner..... 12
svima Skrevet 8. april 2002 #11 Skrevet 8. april 2002 den fiine moten blandt jenter med å ha stringtrusene langt over buksekanten ser heller ikke spesielt lurt ut..
Gjest Lottemor Skrevet 8. april 2002 #12 Skrevet 8. april 2002 Det er sandt Svima..... Må komme fra statene den trenden der guttene blir dri kåt bare man sier G-streng...*flirer* _________________ *** Lottemor ***1212[ Dette Innlegg er endret av: Lottemor den 2002-04-08 18:29 ]
ElleVille Skrevet 8. april 2002 #13 Skrevet 8. april 2002 Hverken Brad Pitt eller Einar Førde hadde sett bra ut i string!!12
Gjest Anonymous Skrevet 8. april 2002 #14 Skrevet 8. april 2002 Hva med Gro Harlem Brundtland i sting truse? Men trenger man ha et spesiell kropp for å gå med stringtruse, enten man er mann eller kvinne? Det var da forferdelig så konvensjeonelle jentene er i et forum som dette der man skulle tro det stort sett vanket frigjorte mennesker som hadde sansen for det som er litt på kanten. "Menn med stringtruse er turn-off .." Tipper man sa noe tilsvarende om kvinner og bukser for 100 år siden også. Det er bra verden går fram over, for noen av oss. Svenn
Gjest Lea Skrevet 8. april 2002 #15 Skrevet 8. april 2002 Det stuggeste jeg ser er jenter i bukser med lavt liv og stringtruse. Når de bøyer seg synes hele den øverste delen av stringen og halve rumpa. Fælt!!! Menn i string er ikke akkurat favoritten heller. Synes at det ser litt homsete ut. Så en mann i string-badebukse i syden en gang. Ble bare liggende og stirre fra solsenga mi. Den var i tillegg rosa og jeg har bilde av ham i albumet mitt. Huff!12
ElleVille Skrevet 8. april 2002 #16 Skrevet 8. april 2002 Svenn, da Jeg ser at du har formulert deg slik: "er det lov for en mann å...". Selvsagt, jeg bryr meg katten om hva eller hvem du har under buksene dine. Jeg oppfattet imidlertid også en "hva-synes-dere-om-dette" i innlegget ditt, og siden du nok har fått med deg min personlige mening før, skal jeg ikke gjenta det...12
Gjest Tristessa Skrevet 9. april 2002 #17 Skrevet 9. april 2002 Er enig med de fleste andre her inne, stringtruse på menn er *ikke* fint i det hele tatt! Blir på en måte helt feil og überhomsete på en måte... Litt Chippendalesaktig.... Ajajajajaj, det er jammen ikke lett alltid!12
Gjest Anonymous Skrevet 9. april 2002 #18 Skrevet 9. april 2002 Synes ikke stringtruse er pent i det hele tatt jeg....hverken på ho eller han! Synes det ser helt latterlig ut!
moonmood Skrevet 9. april 2002 #19 Skrevet 9. april 2002 hehe. eh... helt sikkert, men det er i alle fall ikke noe for meg. Jeg ville nok ledd godt hvis en kamerat av meg fortalt meg at han brukt det, men nå er jeg av den humoristiske typen, så han ville forstått at jeg ikke tok avstand fra han, men at jeg jo ikke akkkurat syntes det var "min" greie. hehe.
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2002 #20 Skrevet 11. april 2002 Mye forskjellige meninger her ja... jeg synes g-string truse er godt å gå med, så hvorfor skal ikke guttene få lov til det og?? Det kjennes ikke at den er der engang! Det er vel bedre å ha trusa oppi r###, enn at ei diger ei skal SKLI oppi der når den egentlig ikke skal være der.... DET er ubehagelig det! Typen min har et par stringtruser, og han liker å gå med dem. Dessuten er det ikke undertøyet hans jeg tenner på, det er HAN! Det må vel også være en grunn til at dem stadig er utsolgt for herre string på Hennes & Maurits og, eller? Kanskje folk bare kjøper dem og kaster dem? Så bare bruk trusene dine du, det er nok flere gutter enn dere tror som bruker det!!! Klem fra studenten26.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå