Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er det når du ringer til en person som har avslått mobil? Får personen da melding(er) om at du har ringt når han slår den på? Hvis du feks. har ringt 5 ganger, så får personen 5 meldinger? ;) Har dette med type mobil du har, eller hvilke type abbonoment?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan er det når du ringer til en person som har avslått mobil? Får personen da melding(er) om at du har ringt når han slår den på? Hvis du feks. har ringt 5 ganger, så får personen 5 meldinger? ;) Har dette med type mobil du har, eller hvilke type abbonoment?

Jeg får det på min Nokia!

Skrevet

Jeg tror det kommer an på om man abbonerer på den tjenesten. Når jeg tenker meg om tror jeg aldri jeg har fått flere enn én melding om at noen har ringt (men så vet jeg ikke om vedkommende personer faktisk kun hadde ringt én gang da, eller flere).

Gjest antigartner
Skrevet

Jeg får ikke opp ubesvarte anrop på min Nokia hvis noen har ringt den når den er avslått.

Hvis noen sender meldinger, derimot, så kommer de når jeg skrur på telefonen igjen.

Kommer kanskje an på type abonnement og telefonens alder. Nokiaen min begynner å dra på åra.

Skrevet

Chess har en tillegg tjeneste:

"WhoCalled er en tjeneste som husker de nummer som har ringt din mobiltelefon mens den har vært avslått, utenfor dekning, eller på annet vis utilgjengelig, og sender deg en sms med disse mobilnumrene når du igjen er tilgjengelig. Dermed får du full kontroll med hvem som ringer deg selv når du sitter på fly og har telefonen avslått. Tjenesten vil være inkludert i alle nye Chess abonnement etter 15.10.08 mens eldre abonnement og kontantkort vil bli oppgradert med tjenesten i løpet av 2008, forutsatt at man ikke har tjenesten Telefonsvarer."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...