Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Jeg ser gansk ofte at dere jenter sitter å leker med skoene. Sklir inn og ut av de. Spesielt sexy er det når dere sitter med anklene i kryss og slipper skoen sakte ut av den øverst foten. Det samme når dere sitter med bena i kors og dingler med skoen ytterst på tærne. Er dette noe dere gjør bevisst, eller ubevisst?
Kosemose Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 (endret) Jeg gjør det for å "lufte tærne" eller fordi jeg har vonde sko. Jeg gjetter at mange gjør dette ubevisst men det er sikkert noen som vet at noen menn liker det, og derfor gjør det for å flørte. Hvorfor er dette så sexy egentlig?? Endret 29. mars 2008 av Kosemose
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Ja, det er det jeg lurer på om dere bruker dette for å flørte. Det er utrolig tiltrekkende, pirrende og feminint.
Gjest StockDama Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Det er for å få blodsirkulasjon til tærne! det er jo det
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Det er visst ingen grenser for hva som kan oppfattes som flørting, jamfør bite i leppa-tråden også.
Gjest Bollemusa Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 hehe... ja det er jo for å få blodsirkulasjonen i gang, eller for å lufte føttene.. og totalt ubevisst.. Men kanskje det blir mer bevisst etter å ha lest den tråden her Flire...
Miamor Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Haha! Har virkelig aldri tenkt over at noen kan føle slik glede over at jeg gjør dette når skoene er trange eller varme... Absolutt ubevisst!
Alice Ayres Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Jeg gjør dette når jeg sitter i tanker. Det blir for meg på samme måte som å trykke kulepenna ut og inn.
Wildy Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Vipper jeg på skoene er de trange og jeg har vondt i bena! Men det er jo hyggelig om andre finner glede i det..... hehe....
Tweak Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Veeel, de gangene jeg må lufte føttene fra skoene andre steder enn hjemme, så er det ikke ubevisst nei... Jeg er veldig bevisst at jeg ikke er hjemme og hååååper at ingen andre kjenner odørene fra mine ihjelklemte svette føtter...
aline Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Jeg gjør det for å "lufte tærne" eller fordi jeg har vonde sko. Jeg gjetter at mange gjør dette ubevisst men det er sikkert noen som vet at noen menn liker det, og derfor gjør det for å flørte. Hvorfor er dette så sexy egentlig?? jeg også, og skjønner heller ikke at dette kan være så sexy... hva er sexy ved det? Jeg gjør dette når jeg sitter i tanker. Det blir for meg på samme måte som å trykke kulepenna ut og inn. eller dette ja, det blir litt som å sitte å snurre på en ring eller slikt, som man bare gjør når tankene svirrer rundt.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #13 Skrevet 24. mai 2008 Jeg ser gansk ofte at dere jenter sitter å leker med skoene. Sklir inn og ut av de. Spesielt sexy er det når dere sitter med anklene i kryss og slipper skoen sakte ut av den øverst foten. Det samme når dere sitter med bena i kors og dingler med skoen ytterst på tærne. Er dette noe dere gjør bevisst, eller ubevisst? Dette er noke en jentegreie
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #14 Skrevet 24. mai 2008 Haha! Helt ubevisst... Gjør det ofte når skoene er trange/vonde/klamme
S85 Skrevet 25. mai 2008 #15 Skrevet 25. mai 2008 Som alle de andre så gjør jeg det hvis skoene er litt vonde, klam på føttene, skoene er for store og holder på å dette av, eller hvis jeg sitter fullstendig tapt i mine egne tanker. Har aldri tenkt på at noen legger merke til sånt eller at andre og gjør det
Gjest Sage Skrevet 25. mai 2008 #16 Skrevet 25. mai 2008 Nei, det er uibevisst, evt ved vondt/svette/for å tenke som andre sier.
FantasDick Skrevet 26. mai 2008 #17 Skrevet 26. mai 2008 Ubevisst, somregel. Noen ganger bevisst pga trange, varme sko. Kan dette oppfattes som flørtende? Jeg er visst ganske flørtete av meg, da.
Gutt17 Skrevet 26. mai 2008 #18 Skrevet 26. mai 2008 Det er visst ingen grenser for hva som kan oppfattes som flørting, jamfør bite i leppa-tråden også. Rawwrrrrrr
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå