Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ønsker å prøve en ny fuktighetskrem, og har funnet Advanced Hydration Night Cream på bootsapotek.no. Har sensitiv og tørr hud.

Er det noen som har prøvd denne eller andre produkter fra No.7 som vil dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Odense
Skrevet

Dette lurer jeg også på, er intrissert i flere av produktene der..:)

Skrevet

Jeg er også spent på disse produktene! :jepp:

Skrevet

Har en del sminke derfra, som øyenskygger, lipglosser o.l. Er superfornøyd med alt jeg har prøvd! :)

Skrevet

Takk for svar, Zaphireh!

Noen andre som har prøvd noen produkter fra No.7?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker Protect & Perfect NO7 Serum. Har ikke brukt den så lenge, men etter å ha lest så mye bra om den, bestilte jeg den på bootsapotek.no.

Jeg synes kremen er helt grei. Stussa litt på konsistensen med en gang (minner litt om sperma...) Men det trekker fint inn i huden og jeg er spent på evt virkning...

Skrevet

Takk for svar, gjest. Tipper jeg ikke klarer å la være å bestille.

Skrevet
Jeg bruker Protect & Perfect NO7 Serum. Har ikke brukt den så lenge, men etter å ha lest så mye bra om den, bestilte jeg den på bootsapotek.no.

Jeg synes kremen er helt grei. Stussa litt på konsistensen med en gang (minner litt om sperma...) Men det trekker fint inn i huden og jeg er spent på evt virkning...

Jeg bruker også protect & perfect NO7 serum og dagkremen i tillegg ... synes det er kjempe bra, serumen "glatter" ut huden, og blir veldig fint underlag til sminke !

Skrevet

Jeg har brukt øyneskyggene deres i mange år (hamstret fra London). De har mange lekre farver. Og viktigst av alt, de er de eneste jeg tåler uten å få utslett. Og jeg har prøvd MANGE merker, men det er bare No. 7 som jeg kan bruke.

Gleder meg til å kunne handle flere No. 7 produkter her hjemme !

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet

:) Hei

No 7 kremen er fantastisk--jeg er godt voksen 57til sommeren--jeg har prøvd kremer helt siden jeg var 18.Har alltid tatt vare på huden min og det får jeg igjen for nå..Ok det viktigste er jo ikke røyk og ikke sol--frisk luft og nok søvn..

Uansett jeg har prøvd de dyreste elsker Estee Lauder nyyydelige lukter og Lancome--men denne her er den beste!--Skuffa over lukta på den--nå har jeg brukt den i 6uker er inne på den andre tuben av serumet-- :jepp:

Møter folk hva har du gjort da--du ser så godt ut! :lur:

Denne kremen bare får linjer til og reduseres og huden blir som en barnerumpe

såååå glatt og fastere--helt utrolig--men ok den løfte ikke- den blir myk glatt som silke--kommer til å fortsette med hele serien..obs vær tålmodig det vises nok ikke før etter 4uka :rødme:

Lykke til!!

Gjest Hedra
Skrevet

Hvilken av No 7 kremene er det du bruker?

:) Hei

No 7 kremen er fantastisk--jeg er godt voksen 57til sommeren--jeg har prøvd kremer helt siden jeg var 18.Har alltid tatt vare på huden min og det får jeg igjen for nå..Ok det viktigste er jo ikke røyk og ikke sol--frisk luft og nok søvn..

Uansett jeg har prøvd de dyreste elsker Estee Lauder nyyydelige lukter og Lancome--men denne her er den beste!--Skuffa over lukta på den--nå har jeg brukt den i 6uker er inne på den andre tuben av serumet-- :jepp:

Møter folk hva har du gjort da--du ser så godt ut! :lur:

Denne kremen bare får linjer til og reduseres og huden blir som en barnerumpe

såååå glatt og fastere--helt utrolig--men ok den løfte ikke- den blir myk glatt som silke--kommer til å fortsette med hele serien..obs vær tålmodig det vises nok ikke før etter 4uka :rødme:

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...