Gå til innhold

Bergen og kaffe mocca i mai/juni?

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Har tenkt litt i helgen. (oi, kan dette gå bra....).

Har egentlig bestemt meg for å komme, men jeg har en invending mot at vi bruker nickene våre på treffet:

Vil helst at folk som kjenner meg i RL skal kjenne meg med mitt RL navn.

Da unngår vi også sånne situasjoner som at: der går hun som er Pulverheksa på KG ol.

Jeg kjenner jenter, vi baksnakker.

Det jeg egentlig mener er at jeg er skikkelig nervøs. :oops:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt enig med Pulverheksa ang. det å bruke nickene våre..... :-? At man heller ønsker å bruke RL navn...

Men jeg har ikke lyst å sette meg i mot noen, så sånn veldig big deal for meg er det ikke om man bruker nick eller ikke.....(selv om jeg tror kanskje det hadde gjort at terskeln for å tørre å komme hadde blitt litt enklere).

Hilsen "feige" meg som ikke helt klarer å bestemme seg

Gjest gjest1
Skrevet

jeg skal ikke på treff, men vil likevel diskutere :D Er det ikke greit å bruke RL navn når man møtes og ikke oppgi nikket? Da er man jo fortsatt anonym på nettet selv om dere har møttes IRL?

Onyx, syk av nerver før veiledermøte

Skrevet

Herlighet så mye dere har skrevet de siste dagene!! :o

Har brukt en halvtime på å komme meg gjennom, men det var jo verdt det da...

Jeg er jo bare en liten "bergensboer-to-be", og sliter "litt" med å komme meg fra Oslo til Bergen en vanlig ukedag (eventuelt kan jeg ta toget etter jobb, vinke til dere når jeg kommer til Bergen, og sette meg på et tog hjem igjen...) :blunke:

Men - fra høsten bor jeg permanent i byen deres og DA er jeg veldig klar! Ellers skal jeg flere ganger til Bergen i løpet av sommeren, men det blir i helgene. Kjør i gang et skikkelig sommer-treff også da!?

(Sier jeg, eplekjekke - som ikke skal være forsøkskanin) :sjarmor:

Gjest gjesta
Skrevet

Beklager så mye hvis vi "tok litt av" med spøking ang. den kommentaren om alder!

Det er bare det at jeg føler meg så innmari ung, så det der gåstol snakket blir bare så innmari artig. Spøk til side:

Jeg er over 30 år. Jeg prater som oftest litt for mye. Tror det har mer med personlighet å gjøre enn alder...det er slettes ikke alltid det som kommer ut av munnen min er så klokt og gjennomtenkt. Eller voksent for det slags skyld.

Padmee: Hvis du har et snev av lyst til å komme, så håper jeg du gjør det. Se på dette som en mulighet til å prate med en gjeng likeverdige med forskjellig alder, der alder faktisk er det minst viktige. Vi har alle en fellesting vet du - KG. Det er jo derfor vi planlegger å møtes.

Ang. dette med nick eller navn: Kan gjerne være frivillig for min del, men jeg personlig syntes det vil være rart og bli kalt "Mie" av "ekte" mennesker. Jeg kan jo si mitt navn, så velger alle andre selv.

Hilsen Mie - fremdeles litt usikker på om jeg egentlig VIL dette, men er jo blitt så engasjert at jeg ikke har noe valg. :ler:

Gjest Hilde K S
Skrevet

He he var det samme som skjedde med meg Mie. Nå blir det liksom umulig å stoppe !

DATOEN ER 27.

Sikre påmeldte ; Anafugia, Mie, mann40, wildthing, fredagsbarn, Sussi og meg. Glemte jeg noen ?

Padmee; det var nok ingen som tok seg nær av det du skrev om alder. Dersom du ser tilbake er det bare nevnt i humoristisk øyemed. Vi er bare selvironiske ( og misunnelige på din alder ).

Dersom du kommer, kanskje det melder seg flere unge på ?

Fredagsbarn har heller ikke rundet 30.

Angående navn og anonymitet så er det det samme for meg. Bare kall meg Hilde !

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg runder ikke 30 på lenge, og vil ikke tenke på at jeg skal det engang. Først må jeg jo bli 25, og selv det skjer ikke dette året, heldigvis! (Jeg hadde jo i mitt indre trudd at jeg skulle få mitt første barn innen/når jeg var 25, så da må vi snart begynne, og det har vi egentlig ingen planer om... 30, nei, det blir jeg ikke på lenge :) )

Me, jada, jeg møter opp. Og jeg synes det ville virke rart om noen kalte meg "Fredagsbarn" når de snakket til meg. Jeg skal presentere meg mde mitt fornavn når jeg kommer dit, men gjør det ikke her, bare fordi jeg føler for å la være, er det greit?

Skrevet

Er det noen frist for når man må medlde seg på? Klarer ikke helt å bestemme meg....

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg bestiller bord neste fredag !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...