Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2003 #121 Skrevet 10. mai 2003 Oops glemte å logge meg inn. Det er jeg som er gjesten over Onyx PH
Rapitap Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #122 Skrevet 10. mai 2003 Dere er alle slike morgenfugler!! *gjesp* Hva med fredag 23.mai?
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mai 2003 #123 Skrevet 10. mai 2003 Man kan jo bare spise og gå også da ! Enig med Pulverheksa, mat gjør det lettere å takle det hele. Dersom det blir helt stille, så er det jo bare fordi at man nyyyter maten også kan man snakke om maten. Forøvrig tror jeg ikke at det blir så stille og at ingen har noe å snakke om. Skal ta med meg forsiden på kg, der er det jo ramset opp masse tema som vi LIKER å diskutere ! Da kan vi skrive Onyx og Pulverheksa på JA listen ? Hilde den optimistiske !
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2003 #124 Skrevet 10. mai 2003 Pulverheksa sier det er greit. Truet ikke Onyx med gråting og tenners gnissel. Syns hun sa at hun ikke kom. Nå flagrer det med datoer. Kan vi ikke bare sette en. De som kan de kan og de som ikke kan, kan komme neste gang, for det blir sikkert vellykket og vi vil møtes flere ganger.
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2003 #125 Skrevet 10. mai 2003 NEI,Onyx kan ikke. Hun svetter over hovedfagsinnlevering og har mest lyst til å grine... Onyx har begynt å snakke om seg selv i tredje person...
Gjest indiangranny Skrevet 10. mai 2003 #126 Skrevet 10. mai 2003 21 juni passer bedre for meg,fordi jeg har en del inn og ut på sykehus med det hærsens øye :kissfan: hilsen
Rapitap Skrevet 10. mai 2003 Forfatter #127 Skrevet 10. mai 2003 Kanskje vi skal kartlegge om det er ok med fredag eller lørdag. Eller skal vi gå for en ukedag dere?
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2003 #128 Skrevet 10. mai 2003 Jeg kan alle dager untatt 17 mai og 21 juni. Er student og styrer dagene/kveldene mine som jeg vil....
Mann 40 Skrevet 10. mai 2003 #129 Skrevet 10. mai 2003 Er det plass til sykehjemssengen min på Peppes tro?
Gjest Zalomine Skrevet 10. mai 2003 #130 Skrevet 10. mai 2003 Fredag: stort set akseptable dager for meg. Lørdag: vel, det avhenger av dette med fotballkamper. (alt avhenger av dette med fotballkamper og selvsagt dette mde mormor) Tirsdag er egentlig min "kose meg forran tv'n dag", som jeg har en dag i uka. Men, dette er noe mine venner aldri har akseptert, så jeg forventer heller ikke at dere skal skjønne dette. (som tidligere tv-slave er jeg "stolt" av at jeg nå bare har EN dag i uka jeg heller vi se tv enn gjøre noe annet, men dette er det ikke lett å skjønne) Dessuten, så lenge sambo er hjemme har vi video (saken er den, programere den kan vi ikke gjøre, for klokka på videoen hopper frem og til bake en time eller to som det passer den, og da blir programerte opptak ikke helt til å stole på...) Peppes/kafe: Vel, jeg liker sånn sett bedre tanken på peppes enn en kafe, fordi nettopp mat kan man spise og holde kjeft. På den annen side, jeg passer ikke så bra på peppes, med mindre amn akn akseptere at jeg bestiller den kjedeligste pizzaen der er, og ikke spiser de andre. Mine venner aksepterte den første delen av dette, men ikke den ander. Vi bestilte 50/50 av "min", og "en spennende", og ALLTID var det mas om at jeg måtte smake på den andre. Her kommer det altså: jeg er svært kresen og liker ikke alt det "dill-dallet" man vil putte på en pizza. Min favoritt på peppes er derfor den med BARE skinke og ost, ikke sopp, ikke paprika, ikke noe tull. Om jeg er for kresen og vanskelig (ja, det er en grunn til at jeg ikke liker å spise sammen med fremmede, faktsik) så er kanskje kafe bedre, sånnsett....
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2003 #131 Skrevet 10. mai 2003 Jeg foreslår en hverdag for første treff, jeg er veldig travel i helgene fremover. Hva med at vi holder oss til 27. mai nå, så kan vi arrangere et nytt treff i juni/juli for de som kan da. Sykehjemssenger og gåstoler kan de yngste få utfordringen med å stable i et hjørne.
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mai 2003 #132 Skrevet 10. mai 2003 Fredagsbarn ; når du har kommet så langt som du er kommet nå, kan vi ikke stoppe deg ved å si at du skal spise en annen pizza enn den du liker ! Jeg har samme problemet, men omvendt. INGEN jeg kjenner liker den med karrimarinerte reker. Vi kan dele en vi, så kan de andre se på den spesielle kombinasjonen vi har på pizzan ! Onyx, det var synd. Ta med deg hovedoppgaven, så kan du intervjue oss. Samme hvilket tema du skriver om, vi er så mange nå at noen må vel kunne si et eller annet om oppgaven din ! Enig med Mie ang. ukedag. Jeg har mye å gjøre med avslutninger og "vi må treffes før ferien" ting og slikt. Også er det blåtur med jobben som er en selsom opplevelse jeg bare ikke KAN gå glipp av. Indianlady ; dersom vi fikser dette treffet 27 mai, kan vi vel klare å få til flere treff, slik at du får være med ? jADA, DET KLARER VI SELVSAGT
Gjest Niniel Skrevet 10. mai 2003 #133 Skrevet 10. mai 2003 Hvis det blir 27 mai kan jeg ikke komme...har eksamen den dagen, og skal ut på eksamensfest... Får bli med neste gang, jeg. Forresten så er det ikke noe problem å bare drikke kaffe på Peppes, det er kanskje ikke så veldig populært i helgene når det er masse folk der, men sånn i uka går det helt fint. (ja jeg jobber på Peppes ) Og vi har veldig god kaffe også...
Gjest indiangranny Skrevet 11. mai 2003 #134 Skrevet 11. mai 2003 Indianlady ; dersom vi fikser dette treffet 27 mai, kan vi vel klare å få til flere treff, slik at du får være med ? jADA, DET KLARER VI SELVSAGT det er i orden det vettu ,da kommer jeg på neste treff.Jeg vil gjerne ha full rapport om hvordan dere hadde det en 27 mai klem
Noravind Skrevet 11. mai 2003 #135 Skrevet 11. mai 2003 Hei hei folkens! Får litt lyst å være med jeg også....kanskje. Virker jo ganske spennende dette her, litt action i hverdagen. Kan først si helt sikkert at jeg blir med når vi har bestemt datoen....
Noravind Skrevet 12. mai 2003 #137 Skrevet 12. mai 2003 Ville man ikke vært mer anonym dersom man ikke oppgav nicket? Noen hadde nevnt denne ideen ang. "Treff i Oslo". Høres kanskje ikke så dumt ut, eller...?
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 12. mai 2003 #138 Skrevet 12. mai 2003 Umh, det høres jo egentlig bare rart ut. Hvorfor være så anonyme?
Padmee Skrevet 12. mai 2003 #139 Skrevet 12. mai 2003 Nå har jeg sittet her og lest innleggene, og jeg blir bare mer og mer nervøs jeg. *tenke, tenke......* NEi, jeg tror ikke jeg tør komme. Kankje ved en senere anledning. Så forresten at en del hadde hengt seg opp i det jeg nevnte om alder. Vil bare få si at dere har misforstått. Grunnen til at jeg nevnte alder er fordi jeg er kjempesjenert og klarer ikke å slappe av i selskap med fremmede som er mye eldre enn meg. Da blir jeg bare sittende og tenke " at nå synes de at jeg er umoden og barnslig, og de liker meg ikke... osv". Derfor nevnte jeg alder, ikke fordi jeg har fordommer mot folk som er over 30.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2003 #140 Skrevet 12. mai 2003 Kjære padme. Jeg tror du kan ta det helt med ro. Alle som kommer, kommer til å være litt nervøse. Og "alle" er fremmede for hverandre. Så, jeg syns du skal komme hvis du har lyst. Hilsen pulverheksa som ikke er redd for noen, bortsett fra å møte dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå