Gjest Dr Zoidberg Skrevet 9. mai 2003 #101 Skrevet 9. mai 2003 Ohyeah. Henger på en irc-kanal på Ef-net, og vi har hatt noen ganske morsomme (og tidvis beryktede) treff nå og da, alt fra kino og peppes, til mega strandparty. Enkleste rutinen er å treffes der alle treffes i Bergen - ved den blå stenen.
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2003 #102 Skrevet 9. mai 2003 Jeg bare spøkte Fredagsbarn, jeg mener absolutt ikke at du skal lyge for samboeren din. Men moderator trenger vi! Hvis dette blir noe av, MÅ du bli med :D
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mai 2003 #103 Skrevet 10. mai 2003 Hvor søren ble det av resten av de interesserte Bergensboerne ? klart det gir en form for skrekkblandet fryd å skulle møte masse mennesker man (kanskje) aldri har truffet før. Men ærlig talt så tror jeg nok at vi som møtes liiiiker andre mennesker ! OG det kan kanskje hjelpe å lage sin egen fantasi om at man "bare" skal på et kurs eller andre lignende settinger der ma treffer nye mennesker ! For det gjør vi jo - hele tiden. Snakket med en veninne i Oslo i går. Hun føler seg litt ensom. Hun har noen venner men synes ikke det er nok. Hun syntes dette hørtes kjempegøy ut. Skulle virkelig ønske hun kunne være med ! Foreslo forresten at hun kunne gå inn hit og se, for de skal jo treffes i OSlo også ! Hipp hurra for mai - måneden man gjør de småsprø ting ! Den blå stenen er en typisk plass der mange kan komme bare for å glo og late som de ikke er nysgjerrige kgbrukere. Vi kan møtes på eneller annen spiseplass, så skal jeg møte opp litt før avtalt tid slik at jeg garantert sitter der når dere andre kommer ? ( Ikke noe sjenert jeg ! )
Gjest Kinga Skrevet 10. mai 2003 #105 Skrevet 10. mai 2003 Håper det blir et nytt møte en gang i juli også (selv om det er ferietid)! Sørg for at 20. mai-møtet blir en suksess, da, som frister til gjentakelse Vibeke
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2003 #106 Skrevet 10. mai 2003 Er det en dato som passer bedre for deg Indianlady? Det kunne jo vært en god idè å gjøre dette til en fast happening, møtes sånn en gang i blant, dersom det første møte er en suksess. Det blir det forresten sikkert hvis bare folk stiller. Kan vi ta en oppsummering? Hvem er med? Hvem er fremedeles kanskje? *Rekker opp hånden* Jeg er med. Kanskje. Nesten helt sikker.
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mai 2003 #107 Skrevet 10. mai 2003 Hvilken dato er aktuell for deg da Indianlady ? Jeg har en eksamen 5. juni den uken passer ikke for meg. Skal ta en oppsummering, må bare gå tilbake og se først !
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mai 2003 #108 Skrevet 10. mai 2003 WildThing ; du som har prøvd å treffe mennesker før, hvordan er det ? Her er listen, rett meg om noe er feil ! Møter : Jeg ( som er med på alt som er gøy ) Anafugia WildThing Sussi Lykkeliten Mann40 Litt usikre : Fredagsbarn Mie ( Disse to møter nok, tror fristelsen blir for stor... ) Padme Onyx ( det blir nok en del under 30 også ! ) Minimel Pulverheksa ( Du MÅ være med, jeg liiiker folk med munndiare ) Starfish ( ALLE er annerledes irl enn her inne ! ) Sunnygirl Dersom de er i byen ; Lottemor Indianlady Vibeke Embla Vi er jo ganske mange !
Sussi Skrevet 10. mai 2003 #109 Skrevet 10. mai 2003 1: Jeg er 30 år og må også ha plass til gåstolen ser det ut til... :D 2: Tirsdag 20 mai kunne for mitt vedkommende ikke passet dårligere. Jeg er innkalt til 3 forskjellige møter den dagen/kvelden. Så dersom møtet blir den dagen må nok jeg strykes fra listen!
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2003 #110 Skrevet 10. mai 2003 Hva med tirsdagen etter? Tirsdag 27. mai?
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2003 #112 Skrevet 10. mai 2003 Passer egentlig bedre for meg også. Dere andre da?
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mai 2003 #113 Skrevet 10. mai 2003 Jeg kan også ! Men du godeste, hvordan skal vi få plass til alle de gåstolene ? Mie ; du er så engasjert at jeg regner med du kommer !!!!
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2003 #114 Skrevet 10. mai 2003 Nå fikk jeg helt angst. har vi satt dato? 27 er greit for meg. Men er fortsatt litt kanskje, og vil helst møtes på kafe syns det er mer uformelt. Eller er det bare jeg som er teit
Gjest gjesta Skrevet 10. mai 2003 #115 Skrevet 10. mai 2003 Det har du helt rett i Hilde K S :blunke: Eg kjem! Vi må få med oss Fredagsbarn! Freeeeeedaaaaagsbaaaaarn *rope*: Kommer du?
Gjest Zalomine Skrevet 10. mai 2003 #116 Skrevet 10. mai 2003 Generelt er sånn sett ikke tirsdager de beste dagene, men jeg kan sikkert klare det den tirsdagen også. Dersom det blir, for min del. Det blir vel det. Sambo sier bare at dette er opp til meg, og jeg slites mellom fristelse og engstelse. Det blir vel. Det er langt frem i tid nå, jeg har ikke oversikt over alt som skjer så langt frem, og uforutsette ting kan skje (jeg holder et konstant forbeholdt for ALT, i forhold til om mormor skulle dø. Nå er hun over krisa, men er på sykehuset fordi hun ikke er frisk. Og det spøker i bakhodet fare for operasjon, og det er noe hun med stor sannsynlighet kanskje ikke overlever. Vi venter og ser, men dette forbeholdet gjelder ALLE planer jeg legger) Tvilen drar meg i begge retninger, men akkurat en ting er jeg sikekr på nå: tid for å lage frokost før sambo kommer ut fra dusjen...
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2003 #117 Skrevet 10. mai 2003 jeg er midt i innspurten med hovedfaget mitt og vil helt sikkert ikke komme :D Bare sånn for å gi et klart svar før Pulverheksa starter med å overtale meg... Stressa studenter i hovedfagståke har nemlig ingenting å gjøre ute blant folk, hverken kjente eller ukjente. Faren er nemlig stor for ekstremt dårlig humor, umotivert grining og nervesammenbrudd. :D
Gjest Hilde K S Skrevet 10. mai 2003 #118 Skrevet 10. mai 2003 Pulverheksa og Mie er også med !! :D Pulverheksa ; hva er forskjellen på feks Peppes og en kafe. Bortsett fra at sittekomforten er bedre på Peppes ?
Gjest Anonymous Skrevet 10. mai 2003 #119 Skrevet 10. mai 2003 Mat Har en tanke i hodet mitt om at det ikke er bra å spise første gang jeg møter dere..... Eller kanskje det er bra siden mat får oss til å slappe av. Nå ble jeg usikker gitt. NEI, holder fortsatt på kafè det er mer uformelt. Det finnes jo kafèer med sittekomfort. F.eks Zupperia som er en av mine favoritt kafèer
Gjest gjest1 Skrevet 10. mai 2003 #120 Skrevet 10. mai 2003 jeg tror Pulverheksa mener at kafeer er mer uformelle enn spisesteder.Man kan bare ta en kopp kaffe og gå hvis man ikke trives. Værre med spisesteder hvis man føler seg forpliktet til å spise for da må man liksom være der en stund.Men det var min teori... :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå