Gå til innhold

Bergen og kaffe mocca i mai/juni?

Fremhevede innlegg

Gjest Zalomine
Skrevet

Men peppes danmarksplass, der har jeg aødri vært, men det er gåavstadn fra meg. Vel, bryggen (man sier ikke brygga, selv om man ikke er Bergenser, nemlig...), der er det jo koselig. Men vi begynenr å bli mange. Vel, det meste jeg har vært der er... 8 trur jeg vi var, satte sammen et par bord, det gikk fint, men det satt noen med unger ved siden av, og de krevde masse plass, hadde ikke de vært der hadde vi hatt plass til flere. Trur det var bryggen i alle fall....

Men dato... jeg har altså sagt "ikke hjemmekamp", ellers er jeg ganske åpen (heller ikke pinsa, da er jeg bortreist, dessverre. Pappa feirer 50-årsdag)

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Hva med tirsdag 20 mai ?

Jeg kan godt bestille bord, men da må jeg vite hvor mange som kommer og slikt. Og de som melder seg på bør jo dukke opp da.

Det blir LITT for pinlig å bestille bord til feks ti personer også dukker det ingen opp !

Gjest Zalomine
Skrevet

Så vidt jeg vet skal jeg ikke noe den dagen. Men, la meg ha det forbeholdet at ejg må snakke om dette med sambo, så han kan overtale meg til å gå, for akkurat nå føler jeg meg feig.... I løpet av helga skal ejg sikkert klare å gi et svar...

Gjest Hilde K S
Skrevet

Og Mie ; gåstolen min er alltid polert den. Har ikke noe annet å bruke fritiden min til.

Fredagsbarn ; du kan sitte på med meg hjem igjen. Jeg kjører forbi Danmarksplass. Typen trenger ikke å være så paranoid. Du skal jo bare møte masse kjekke damer !

Gjest gjesta
Skrevet

Tirsdag 20. mai passer for meg, tror jeg....begynner å bli litt skummelt dette her :ler:

Men en ting lover jeg ihvertfall - hvis jeg sier at jeg kommer, da kommer jeg!

Gjest Zalomine
Skrevet

Vel, akkurat nå er JEG paranoid, ikke han (for han vet ikke noe om dette enda)

Han er ikke paranoid med tanke på om det er jenter eller gutter, men mer at den lille uforsvarlige, håpløse forvirra jenta hans skal bevege seg ut uten at han kan passe på. Jeg er meget i stadn til å hopep på en buss og komme meg dit jeg vil altså... Jeg har gått fra sentrum og hjem ei lørdagsnatt klokka 3/4 jeg (den natta vi snudde klokka. Var 5, ny tid, da jeg kom hjem trur jeg) og det gikk utmerket det.

Men han liker å passe på meg, for han synes visst at det er hans ansvar....

Gjest Zalomine
Skrevet

Mie: sant at det ble mer skummelt når noen satte en dato?

Men ja, jeg kommer dersom ejg sier at jeg kommer. Det lover jeg. (om sambo så må leie meg avsted!) Men jeg har enda ikek lovet at jeg sier at jeg kommer da, bare at det spennende, og skummelt, fristende og SKUMMELT!

Skrevet

:o

Dato!

*gulp*

Her går det unna gitt....20.mai....?

*.....hm.......tenker*

Gjest gjesta
Skrevet

Er litt paranoid selv jeg. Men hvis vi skal møtes så trenger vi jo en moderator Fredagsbarn. Tenk om noen av oss skulle komme til å bryte noen regler, du bare MÅ være med du!

Du kan jo faktisk si til samboeren din at du skal på jobb, det er jo ikke løgn engang. :ler:

Det var da forresten voldsomt så tøff jeg var ikveld :o Har visst fått for mye frisk luft i dag. Vært på laaaaaaang tur.

Gjest gjesta
Skrevet
Mie: sant at det ble mer skummelt når noen satte en dato?

Men ja, jeg kommer dersom ejg sier at jeg kommer. Det lover jeg. (om sambo så må leie meg avsted!) Men jeg har enda ikek lovet at jeg sier at jeg kommer da, bare at det spennende, og skummelt, fristende og SKUMMELT!

:Nikke::Nikke::Nikke:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg er litt nysgjerrig på akkurat HVA er det som er skummelt ?

JEG er mest redd for at jeg er den eneste som dukker opp !!!!

Å møte noen av kgjentene er på en måte piece of cake i forhold til å bli "stood up ". Må bestille en nr tretten alene og se teit ut ved et timannsbord. ( Ta med en plakat der det står "utdrikningslag" på )

Mannen sier at det er veldig vanlig at slike nyhetsgrupper har treff. Folk er rett og slett nysgjerrige på hvordan menneskene bak nickene er irl.

Det fines forresten mange slike grupper der man undertegner med fullt navn.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Vi kan jo om dere ønsker bekrefte / lage tidspunkt på pm, så slipper vi at noen "sniker hvem som går inn på Peppes på avtalt tidspunkt.

Eller kanskje det tilogmed ikke er på Peppes...

Skrevet

Good ide Hilde!!

*Tjohoy!!.....*

*god vin dette!*hehe

Gjest gjesta
Skrevet

:ler::ler::ler:

Ser det for meg ja. Helt alene, og så en masse mennesker som tilfeldig titter innom for å glo. På deg. Nei, det er nok bare meg som er paranoid. Det er noe med dette at man skal være anonym på nett. Egentlig er det slik at deg ikke gjør meg noe å møte noen IRL. Jeg er mer "redd" for at naboen har gjennomskuet nicket mitt og følger med på hva jeg skriver uten at jeg vet at naboen vet. Selv om jeg ikke skriver noe mer hemmelig her enn jeg kan røpe IRL. Skjønner? Vet ikke helt om jeg forstår det selv egentlig.

Men jeg lover enda en gang - sier jeg at jeg kommer, da kommer jeg. Gi meg bare noen dager til å bestemme meg helt, har som sagt fått en overdose frisk luft i dag så jeg er ikke helt tilregnelig....

Skrevet

Jeg synes du er flink jeg Mie!

Jeg er jo helt (* :o * - på Discovery var en en fyr nå som datt 3 meter og fikk ett tre stuck up his ass!!)

*frysninger*

Hvor var jeg? Jo!! Spennende dette her! Uhm..jeg tenker litt tid også...jeg er vel ikke den eneste som må opp neste dag kl. 6 sant?

Eller?

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg kan ligge å dra meg helt til klokken 6:30. :o

Skrevet

*gumle*Okey, da skal jeg ikke klage om jeg må opp klokken 6...

*Gubben maser, han vil se Die Another Day*...den filmen kom med Peppes Pizza nå...Usj!..er ikke i humør til akkurat den filmen...men men...

*Bloody hell...stakkers han ass - mannen. Au!!!!*

Skrevet
Mann 40, skal du på listen eller??

:D

Ja, var ikke sikker på om menn hadde adgang, lå litt lavt.

Skrevet

Vel, du får sikkert lov asså!

(hehe)

WildThing er også påmeldt. Da blir det 2 manner..

=)

Gjest Zalomine
Skrevet

Altså, jeg kan IKKE si til min samboer at jeg skal på jobb. Han vet utmerket godt at jeg jobber 8-14 åp et sted han skaffa meg jobb. På et sted han inntil i dag jobba selv.

Og nei, jeg skal ikke lyve for ham, selv om det altså ikke er en løgn, som du sier.

Men poenget ligger for meg i dette: det er ikke i og for selg skummelt at noen finner ut hvem jeg er irl, men det er skummelt å møte mennesker, rett og slett. Jeg sa jo dette innledningsvis: Jeg liker ikke fremmede, jeg er sjenert, jeg liker ikke å møte folk. OG, jeg må enten få min samboer til å overtale meg til å tørre, elelr så må jeg overtale ham til å la meg tørre, og begge deler er lite fristende, da en del av meg ønsker at jeg aldri hadde lest denne tråden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...