Gå til innhold

Bergen og kaffe mocca i mai/juni?

Fremhevede innlegg

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg er også noen månder over 25 !

Jobber med utviklingshemmede og snakker mye med dem ! ( Regner derfor med at jeg skal klare å snakke med dere også ) GROV spøk. Og ikke ta det ille opp, det var en spøk, en spøk, en spøk !

Synes det er greit med litt aldersspredning jeg !

Og det mente vel Anafugia også. Hvis ikke hadde vel tråden hett Kafetreff for de mellom X og X mange år i Bergen.

Skjønner kanskje at noen er redd for anonymiteten sin, men vi møtes et sted der vi setter ut bordkort med nicknavn på, så trenger ingen å si hvem de er dersom de ikke ønsker !

Fin måte å treffe nye mennesker og få impulser på. Man skal gjøre noen litt sprøe ting i løpet av livet !

Noen som har forslag til sted der mange kan møtes ?

Og nå må vi begynne å finne en dato, helst etter 17 mai. Regner med mange har mye å gjøre ?

Kom aaaan då jenter ( leses innvendig med pålagte skarre Rer )

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

OG BARE TENK PÅ ALT VI GÅR GLIPP AV DERSOM VI IKKE MØTES !!!

Skrevet

Enig i at det høres litt skummelt ut, men spennende på samme tid da. :)

Kanskje jeg er med..for alderen sin betydelig skyld, så blir jeg 23 i sommer. (alder betyr ABSOLUTT ingenting for meg - alltid noe å prate om, og om man mener man ikke kan prate med folk over en viss alder, så tror jeg det er seg selv man har problemer med.) :wink:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Det er jo ikke akkurat slik at om vi treffes betyr det at vi er venneløse irl. Mannen min synes jeg har nok og ble sånn :o " Skal du gjøre ENDA mer ?"

Og man løper jo ikke rundt sammen med venner etterpå og dersom man møter en kg bruker så peker man og brøler ut ; " hun der driver også og roter rundt på internett !" med påfølgende latterkule...

Må gå og handle nå !

Kom an igjen...

Skrevet

Bergen ligger jo like fint plassert som Oslo,Bergen har tyskerbrygga hilsen

Tyskerbrygga

Skrekk og gru. På bergensk eksisterer ikke hunnkjønn. Det het Tyskebryggen, og etter krigen Bryggen.

Skrevet

En ting til:

Vi i Bergen er også søringer. Ikke noe galt med Nord-Norge, men Bergen er altså i Sør-Norge.

Skrevet

Ble noe kødd med siteringen over, det var altså indianlady som skrev søring.

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, jeg har satt bare en begrensing på tidspunkt jeg egentlig: ikke en dag Brann har hjemmekamp! Disse dagene går jeg fra jobb til stadion, og kommer ikke hjem før jeg krabber rett til sengs (dvs, somregel serverer jeg litt mat da, ofte den middagen vi altså ikke rekker, men nå har jeg lært, middag på kamp-dag er ikke vits. Men mat etter kampen serverer jeg, dette er ofte min samboers første måltid denne dagen) Som dere skjønner, disse dagene har jeg rett og slett ikke tid.

Ellers synes jeg at jeg klarer fint å snakke med de som er 5 måneder, 5 år, 15, 25, 35 eller 45 jeg... Ja, 75 og for den del, og sikkert alt imelom, og over og under, så dette ordner seg, dere trenger ikke strikketøy :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hurra for Fredagsbarn !

( Fordi du kommer )

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg må vel på et vis tørre det...

Sambo er mer paranoid på mine vegne da, så om dere ser en fyr som sitter i et hjørne og passer på meg, så er det sikkert ham :P

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg er hele 31 år, og altså lett å kjenne igjen på gåstolen og høreapparatet.

Men jeg finner stor glede i å snakke med folk i absolutt alle aldre. Det er mennesket som er viktig, ikke alder. Enig med Hilde K S, det kan være verd utfordringen.

Begynner å friste litt dette her.... Kanskje vi kunne spist pizza på et mørkt, bortgjemt bord på Peppes...

Hilsen "kanskje være med" Mie.

Skrevet

Mann 40, skal du på listen eller??

:D

Gjest Lottemor
Skrevet

om jeg er i byn så kansje jeg stikker innom også...det hadde värt artig å treffe dere i alle fall :D

(om dere vil ha meg med da ?)

Gjest gjesta
Skrevet

Selvsagt, Lottemor :D . Jo flere som er med jo større er ihvertfall sjansen for at jeg sier JAAA. Er du bergenser Lottemor?

Gjest Lottemor
Skrevet

jepp.... jeg er Bergenser av hele mitt hjerte :)

Gjest gjesta
Skrevet

Makan :o Trodde du var østlending jeg. Aner ikke hvorfor. :D Hvis vi skal møtes må du være med.

Gjest Lottemor
Skrevet

Bor ikke i Bergen for tiden så det er derfor det beror på om jeg er i byen når dere aransjerer treffet....kommer ann på om vi er poå de kanter i det tids rommet,er det jeg så stiller jeg vet du :)

Gjest Hilde K S
Skrevet

Mie, du må gå fra "kanskje komme" til "komme".

Da kan vi nemlig KRANGLE om hvem som skal ha den beste parkeringsplassen til gåstolen. ( Vi er like gamle... )

Dersom høreapparatet mitt virker da.....

Gjest Hilde K S
Skrevet

Peppes er helt fint, forresten.

Vi ser hvor mange som kommer. Det er jo viktig at vi ikke må sitte med ti meters avstand mellom bordene.

Peppes Danmarksplass ? Kanskje litt for liten ? Peppes TYSKERBRYGGA da ?

Gjest gjesta
Skrevet

He he; tyskerbrygga. Husker at BA hadde en aprilspøk for noen år siden om at Bryggen skulle døpes om til Brygga..... Bergensere går av hengslene for mindre.

Jo, det frister å møtes. Kan jo polere gåstolen for anledningen. Tenkte Peppes kunne være ok, for der kan ikke anonyme sjeler "snoke".

Sleng ut en dato da noen.... Det må jo passe for alle.

Har det aldri vært arrangert noen treff før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...