Gjest Embla i.i. Skrevet 9. mai 2003 #41 Skrevet 9. mai 2003 Kanskje jeg også? Kunne kombinert det med Bergenstur, det er en by jeg kunne tenkt meg å se nærmere på uansett... Syns det var en god ide å beholde nickene, da er vi jo fortsatt anonyme!
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2003 #42 Skrevet 9. mai 2003 Ikke bland meg borti Oslo takk. Foretrekker Bergen siden det er her jeg bor.
Gjest indiangranny Skrevet 9. mai 2003 #44 Skrevet 9. mai 2003 Ikke bland meg borti Oslo takk. Foretrekker Bergen siden det er her jeg bor. Pulverheksa liker ikke Oslofolk
Rapitap Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #45 Skrevet 9. mai 2003 *trøste trøste* Det er noe rart med det derre Oslo - Bergen... Skjønner det ikke helt og vet ikke hvor jeg skal putte denne oppdagelsen. Er det under jantelov ? (nei, ? Hm....) misunnelse? (..hmmm, nei tror ikke det...kan størrelsen på en by og plasseringen ved kysten på en by, bety misunnelse?) -nei...jeg gir opp!
Rapitap Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #46 Skrevet 9. mai 2003 Er det ikke rart når man ser på nicket til folk som har sagt ja, at de høres mer positiv ut ? De andre nickene som har sagt kanskje, og som BOR i Bergen....virker mer: sure? *grubler...videre.....Ikke meningen å fornærme noen her nå asså....bare tenker!!..... :oops: ......Åh!...Pokker!* SHIT...*slå på hånden....FY!..* de har jo lov til å ikke ville møtes asså...misforstå meg rett!
Gjest indiangranny Skrevet 9. mai 2003 #47 Skrevet 9. mai 2003 *trøste trøste* Det er noe rart med det derre Oslo - Bergen... Skjønner det ikke helt og vet ikke hvor jeg skal putte denne oppdagelsen. Er det under jantelov ? (nei, ? Hm....) misunnelse? (..hmmm, nei tror ikke det...kan størrelsen på en by og plasseringen ved kysten på en by, bety misunnelse?) -nei...jeg gir opp! Bergen ligger jo like fint plassert som Oslo,Bergen har tyskerbrygga det har ikke Oslo og mye annet fint. Jeg elsker Vestøandet har fartet fra Bergen,Stord,Florø,Sandane og Ålesund.For meg er vestelandet topp selv om jeg er en søring. Jeg tåler noen regndråper også Oslo har jo ikke noe å være misunnelig på Bergen.Men jeg tror det ligger bak i historien da de kjempet om hvem som skulle være hovedstad.Det er jo mobbing mellom Fredrikstad og Sarpsborg også hvis dere ikke viste det folkens og det samme er det blandt sunnfjordinger og sunnmøringer. hilsen
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2003 #48 Skrevet 9. mai 2003 Angående møte: jeg bor også i Bergen, har litt blandede følelser med å møtes. På en måte kunne det vært artig, men det er jo greit med anonymitet da, selv om jeg aldri har avslørt store hemmeligheter her inne... Vi får se når et eventuelt møte nærmer seg! Du glemte meg på kanskje listen din. Hilsen Mie - som lurer litt på det der med at nicket mitt nå høres surt ut???????
Rapitap Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #49 Skrevet 9. mai 2003 Hehe - da er du satt opp på kanskje! hehe
Rapitap Skrevet 9. mai 2003 Forfatter #51 Skrevet 9. mai 2003 Og jeg? (syns du jeg er sur? ) Nei, for du kommer fra Oslo.... (hehe....jeg visste dette ble feil.....)
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2003 #52 Skrevet 9. mai 2003 Er slett ikke sur, og liker oslofolk, vil bare ikke bo der. Og ser at noen muligens syns jeg er for gammel. Hva er galt med å være i slutten av 20 begynnelsen av 30 årene. Blir det satt aldersgrense? Jeg bare lurer siden jeg er 29 år og 24 dager.
Gjest Embla s Skrevet 9. mai 2003 #53 Skrevet 9. mai 2003 Nei, for du kommer fra Oslo.... (hehe....jeg visste dette ble feil.....) Mente mer: og jeg? er jeg med på listen?
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2003 #54 Skrevet 9. mai 2003 Det høres jo koseligt ut, men synes det virker litt skummelt også. Men hvis det er flere unge som skal, er selv 24, så kommer jeg kanskje. (Grunnen til at jeg sier unge er at jeg ikke føler meg så vel sammen med folk over 30-35, dette fordi jeg ikke har noe å snakke med de om.)
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2003 #55 Skrevet 9. mai 2003 HAr lurt litt på det der? Så Tåkeheimen ligger i bergen altså Pulverheksa vil fortsatt gå på kafè håper det ikke blir satt aldersgrense. Jeg har erfaring som hjemmehjelp og kan snakke med alle. Det er ikke der det stopper for å si det sånn. Er født med munndiare.
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2003 #56 Skrevet 9. mai 2003 Pulverheksa, du bor jo i Bergen...trodde du skjønte det umiddelbart... :D ellers vil jeg underskrive på at Pulverheksa har munndiaré....
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2003 #57 Skrevet 9. mai 2003 ellers vil jeg underskrive på at Pulverheksa har munndiaré.... Du ligger ikke etter for å si det på det viset.
Gjest Zalomine Skrevet 9. mai 2003 #58 Skrevet 9. mai 2003 Det høres jo koseligt ut, men synes det virker litt skummelt også. Men hvis det er flere unge som skal, er selv 24, så kommer jeg kanskje. (Grunnen til at jeg sier unge er at jeg ikke føler meg så vel sammen med folk over 30-35, dette fordi jeg ikke har noe å snakke med de om.) Jeg er 23, blir 24 i sommer. Ungt nok? :D
Gjest Embla s Skrevet 9. mai 2003 #59 Skrevet 9. mai 2003 Jeg er over 25.. Kanskje jeg kan sitte i et hjørne for meg selv og hekle slik at jeg ikke kjeder noen med mitt evindelige "voksen snakk"?
Gjest gjest1 Skrevet 9. mai 2003 #60 Skrevet 9. mai 2003 Embla s skrev: Jeg er over 25.. Kanskje jeg kan sitte i et hjørne for meg selv og hekle slik at jeg ikke kjeder noen med mitt evindelige "voksen snakk"? Jeg kan ta med strikketøyet. Og prøve å gå litt stivt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå