Gå til innhold

Bergen og kaffe mocca i mai/juni?

Fremhevede innlegg

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Høres helt kult ut, dette, bare jeg får ha colaen min i fred. Aldri blitt voksen nok til kaffe eller te, jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flott!

Hvor mange er vi kommet opp i nå dere?

:D

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, mange nevner at jeg fremtstår annereldes åp KG enn sånn jeg beskrev meg her. Det stemmer nok det, på nettet (KG og irc) fremstår jeg lett som litt annerledes. Slik jeg føler meg inni meg, på en måte. Dvs, slik jeg oppfører meg her tør jeg ikke oppføre meg irl. Altså, annet enn med folk jeg stoler på, mine venner (men, så mye som jeg har skrevet i dagboka mi nevner ejg ikke for venner altså..... ikke alt)

Men det jeg mener er at, utad er jeg en meget reservert person, inntil jeg føler meg trygg. Usikker og ja, med lav selvtillit etter, vel, det trenger vi kansjke ikke nevne. (Har jeg vært gjennom det i dagboka? Husker ikke, litt redd at hun det gjelder skulle lese det kanskje...)

Vel, men jeg synes dette kan bli spennende, men kom ut av tellinga om hvor mange vi var blitt.

Skrevet

Jeg kan kanskje være med på dette...Syntes det høres litt arti' ut ! . Drikker mest Caffè lattè da...er heller ikke så anonym på dette nicket da, men jeg har jo mitt alter ego som jeg kan holde for meg selv :)

Skrevet
:grine::grine: Buhuuu... Bor i Oslo-området, jeg!
Skrevet

Takar livets datter!!

*trøste trøste*

Ok - jenter og en gutt, jeg skal telle gjennom å se hvor mange som kan..

:heiajente:

Skrevet

Jeg skal flytte til Bergen til høsten og kunne godt tenkt meg å ta et glass øl/vin/brus/vann/kaffe mocca e.l. i byen før den tid!

Får jeg være med, eller? :hoppe: Jeg er veldig snill og grei og sånn! :engel:

Gjest indiangranny
Skrevet
:grine::grine: Buhuuu... Bor i Oslo-området' date= jeg!

Hva med om du og jeg heiv oss på toget :briller: Det går alltid et tog vettu

hilsen

Gjest gjest1
Skrevet

Tja, tør jeg å møte dere da?

Møter onyx jevnlig, så da er det jo allerede en som vet hvem jeg er.

Må tenke litt på det.

Dromedar i gågaten er forresten en utmerket kafe.

snpoer innom der av og til.

Til dere i Oslo, tog et jo et utmerket fremkomstmiddel.

Skrevet

Tog til Bergen? Puh, tar ikke det 6-7 timer fra Oslo eller noe i den duren?

Gjest gjest1
Skrevet

Tenk hvor godt kjent dere blir på turen over fjellet.

Skrevet

JA!!!

Dette blir bare bedre og bedre!

:D

Skrevet

Jeg skal til Oslo i slutten av mnd og jeg betaler kun 1265 for meg og to unger. Tror min billett var rundt 700 kr. Det er overlevelig å fly tur/retur med SAS for altså. ;)

Gjest Hilde K S
Skrevet

JA !!!!!! Hiv dere på flyet jenter !

Det hadde vært koselig.

Angående min anonymitet tror jeg nok omentrent alle som kjenner meg kunne lest litt her inne og kjent meg igjen !

Nicket mitt er jo ikke akkurat fra de mest fantasifulle minuttene i mitt liv. Trodde jo ALDRI jeg skulle bruke så mye tid her inne....

Gjest gjesta
Skrevet

Det der med anonymitet er egentlig en merkelig greie; jeg er heller ikke vanskelig å kjenne igjen her inne, men er alikevell litt tvilende til om jeg ønsker å møtes IRL. Men ideen høres absolutt spennende ut, jeg følger spent med på denne tråden videre...

Gjest Niniel
Skrevet

Hmmmmm......er litt skeptisk til slikt egentlig.... Men det hadde jo vært morsomt å se hva slags folk det er som er her inne :P

Jeg blir med - kanskje :wink:

Skrevet

Det høres jo koseligt ut, men synes det virker litt skummelt også. Men hvis det er flere unge som skal, er selv 24, så kommer jeg kanskje.

(Grunnen til at jeg sier unge er at jeg ikke føler meg så vel sammen med folk over 30-35, dette fordi jeg ikke har noe å snakke med de om.)

Mr. Bean er og et koseligt sted, eller den der som ligger ved siden av og som jeg aldri husker hva heter.

Gjest indiangranny
Skrevet

Må ta et lett sted for oss Østlendinger så vi finner fram borte i Bergen.Mr.Bean hvor ligger det og er det en kaffe bar.

Jeg er mer tent nå på å farte til Bergen,jeg tar med meg :hjerte: halen :hjerte: min.

hilsen

Skrevet

For ordens skyld så 'oppsummerer' jeg litt:

1. Anafugia - Ja

2. Wild Thing - Ja

3. Hilde K S - Ja

4. Fredagsbarn - Ja

5. Sussi -Ja

6. Lykkeliten - Ja

1. Padme - kanskje

2. Niniel - kanskje

3. IndianLady - kanskje (Oslo)

4. Pulverheksa - Kanskje

5. Vibeke - kanskje (Oslo)

6. Starfish - kanskje

7. Embla - kanskje (Oslo)

8. Mie - kanskje

Om ALLE stiller blir vi sålangt 12 rettet til 14!!

Oy oy OY!!

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...