Rapitap Skrevet 7. mai 2003 #1 Skrevet 7. mai 2003 Hei, er det noen som har lyst til å møtes i Bergen?? Vi kan prøve å få med flest mulige og møtes en kveld for noe deilig kaffe mocca og bare skravle ivei..!! Hva sier dere? Noen som er klar for KG Transfer til Bergen Real Time? Jeg melder meg på, (he he) derfor 1 klar for kaffe Mocca. YES! :D Noen andre?
Gjest Zalomine Skrevet 7. mai 2003 #2 Skrevet 7. mai 2003 Jeg BOR i Bergen. Men, kaffe liker jeg ikke da.....
Gjest Kinga Skrevet 7. mai 2003 #5 Skrevet 7. mai 2003 Elsker kaffe mocca, men er ikke i Bergen før i juli... Vibeke
Rapitap Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 7. mai 2003 :cry: (jeg er da ikke en så iherdig kaffe drikker selv.....) Hva med JULI og ett glass hvitvin folkens??? 'thombs up'
Gjest Zalomine Skrevet 7. mai 2003 #7 Skrevet 7. mai 2003 Men jeg drikekr kakao... om det kan aksepteres?
Rapitap Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #8 Skrevet 7. mai 2003 Ja, kakao, vann, cola, vin, øl, kaffe eller ingenting.... Er dere interessert eller? I å møtes, ikke hva dere evt. vil bestille av leskedrikk....... Kom igjen jenter!!..det e' vår! :D
Gjest Zalomine Skrevet 7. mai 2003 #9 Skrevet 7. mai 2003 Vel, i utgangspunktet hørest det spennende/kjekt ut, om det blir en liten gjeng. (legg til at jeg er sjenert, ikke liker fremmede og har selvtillit et stykke under null, så fatter du hva det betyr fra meg å svare dette)
Gjest Zalomine Skrevet 7. mai 2003 #12 Skrevet 7. mai 2003 Nei, sexysadie, det er uaktuelt. Brus kan jeg ta, men jeg drikker ikke alkohol, og liker ikke øl, så akloholfritt øl er heller ikke akseptabelt. Ja, som dere merker, når det gjelder drikke så er jeg vanskelig
Gjest sexysadie Skrevet 7. mai 2003 #13 Skrevet 7. mai 2003 Æ gir opp! Drikk vann da! D hadde vært vanskelig å finne noe å by deg på hvis du skulle finne på å komme på besøk. (ler)
Silfen Skrevet 7. mai 2003 #14 Skrevet 7. mai 2003 Fredagsbarn da. Drikk det du vil. Vet ikke helt om det er min greie. Jeg liker å være litt slem på nett og folk har en tendens til å få mye bedre inntrykk av meg irl. Tror jeg vil beholde den visstnok kranglete personligheten jeg har her inne.
Gjest Hilde K S Skrevet 7. mai 2003 #15 Skrevet 7. mai 2003 Fredagsbarn ; jeg oppfatter deg som en oppegående og hyggelig jente ! Møt oss, så skal vi nok få opp selvtillitene din, jah ! Jeg er ALLTID med på kafe !
Rapitap Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #16 Skrevet 7. mai 2003 FLOTT!! 'fredagsbarn - jeg skal ta godt vare på deg!' Uhmm..da er neste å komme opp med en dato.... Forslag til dato? Forslag til sted? hehehe----dette blir gøy jenter!!
Gjest Zalomine Skrevet 7. mai 2003 #17 Skrevet 7. mai 2003 Jeg SA jo at jeg er vanskelig når det gjelder drikke. Mine venner har forlengst gitt meg opp (men dem har jeg ikke sett på mange måneder nå, de fleste så jeg siste gang før jul) Sambo har innsett at når vi er noen plass så spørr han bare "skal jeg skaffe en sitronbrus til deg?" Men dette høres spennende ut
Rapitap Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #18 Skrevet 7. mai 2003 Kom til å tenke på noe. Det som kan bli morsomt jenter, er at selv om vi møtes så kan vi alle opprettholde mystikken med nicknavnet! På den måten opprettholder vi en slags mystikk for andre og anonymitet for oss selv....(hehe..om vi ikke kjenner hverdandre fra før alså!) Dette blir morsomt! Selv synes jeg ett sted i 'gå-gaten' kan være en fin plass å begynne! Detaljer kommer til senere...
Gjest gjesta Skrevet 7. mai 2003 #19 Skrevet 7. mai 2003 Fredagsbarn: Du beskriver det selv som en menneske med lav selvtillit. Du gir ihvertfall inntrykk her inne av å være en reflektert, flott person. Helt toppers. Angående møte: jeg bor også i Bergen, har litt blandede følelser med å møtes. På en måte kunne det vært artig, men det er jo greit med anonymitet da, selv om jeg aldri har avslørt store hemmeligheter her inne... Vi får se når et eventuelt møte nærmer seg!
Rapitap Skrevet 7. mai 2003 Forfatter #20 Skrevet 7. mai 2003 Jo, kom igjen a'! Jeg er like usikker, men alikavel så kan vi skape en egen KG Klubb eller noe i Bergen. Jeg blir faktsik oppstemt på tanken, glad liksom. Kan bli gøy vettu!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå