Gjest Britta Brud Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Ja, hvorfor er dere glad for at nettopp han/hun er kjæresten/samboeren din?
J-G Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Jeg kan nevne enda flere:) Vi har vært sammen i 3 år snart og jeg elsker ham kjempehøyt. - Han er kjempesnill mot alle. Veldig omtenksom. Vi tenker etisk og moralsk likt. Veldig inkluderende. Morsom. Veldig flink hjemme, vi gjør like mye i hjemmet. Han er veldig rolig. Når vi får besøk av mine venner, sitter han sammen med oss og prater. Han stikker ikke på rommet å spiller data. Han er kjærlig. Vet at han kommer til å bli en super far. Elsker ham kjempemasse:)
Amalie_85 Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Bare 5 ting? Da har jeg funnet en fellessetning. Fordi han er akkurat den han er Han er snill, høflig, miljøelig, rolig, deilig, sexy, får meg til å smile, får meg til å le, er flink å hjelpe til, rådeilig, har egne hobbyer så han er ikke avhengig av at jeg er der hele tiden, men samtidig deler han sin hobby med meg. Skal jeg fortsette? var litt mer enn 5 ting men... :gjeiper: Det er bare alt ved han
Gjest Gjest Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Ts mente nå tydeligvis at vi skulle nevne 5 ting, ikke bare ramse opp. - Fordi han er så snill mot meg, bestandig. - Fordi han har det søteste, fineste smilet i hele verden, som jeg blir lykkelig av å se. - Fordi han passer på meg og gjør meg trygg. - Fordi at han er så omgjengelig, og lett å like og bli kjent med. - Fordi han har svakheter og tør å åpne seg for meg, selv om han er stor og tøff Kunne fortsette og fortsette, men
Teriyaki Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Det er så vanskelig å sette ord på akkurat hvorfor..Hmmm... * Han er utrolig snill og omtenksom * Han er artig * Han er veldig flink til å sette ord på følelser * Han er sjarmerende * Han er så utrolig deilig å ligge inntil om natten!!
Gjest Tigress Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 1. Han gir motstand. 2. Han har humoristisk sans. 3. Han er realistisk. 4. Han pusher fram ei betre tigresse. 5. Han har vaskebrett.
Lille Ballerina Skrevet 29. mars 2008 #7 Skrevet 29. mars 2008 Fordi: - han respekterer mitt yrkesvalg og den måten jeg arbeider på. - han får meg til å føle meg trygg, og viser at forutsigbarhet ikke trenger å være kjedelig. - det er ingen som kan få meg til å føle meg så utrolig vakker og deilig som han kan, selv om jeg har sovet kun èn time den natten og føler meg jævlig. - han tåler en god diskusjon, men sørger for at "støvet" har lagt seg før vi legger oss - han ser det fine i de små tingene, og har en rolighet i seg som jeg misunner.
Kosemose Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 (endret) * Fordi han er en utrolig god far, kunne ikke drømt om bedre! * Fordi han har veldig gode holdninger/godt menneskesyn, noe som gjenspeiler seg i veldig veldig mange ting i det daglige * Fordi han er intelligent og svært oppegående og dermed fin å snakke med, få innspill og råd fra eller bryne seg mot * Fordi jeg syns han er kjekk/tiltrekkende * Fordi vi i stor grad har samme preferanser på alt fra humor, film og musikk, til reiser, mat og hva en "god dag" bør inneholde Endret 29. mars 2008 av Kosemose
Sympatia Skrevet 29. mars 2008 #9 Skrevet 29. mars 2008 Jeg kan nevne enda flere:) Vi har vært sammen i 3 år snart og jeg elsker ham kjempehøyt. - Han er kjempesnill mot alle. Veldig omtenksom. Vi tenker etisk og moralsk likt. Veldig inkluderende. Morsom. Veldig flink hjemme, vi gjør like mye i hjemmet. Han er veldig rolig. Når vi får besøk av mine venner, sitter han sammen med oss og prater. Han stikker ikke på rommet å spiller data. Han er kjærlig. Vet at han kommer til å bli en super far. Elsker ham kjempemasse:) Er vi sammen med samme fyr?? Hehe... helt likt som jeg skulle skrive jo... Alle tror det fins bare en av min fyr, men no ser vi at det fins flere av denne fantastiske sorten av mannfolk....
Mazilla Skrevet 29. mars 2008 #10 Skrevet 29. mars 2008 -Han stoler på meg og vet at jeg stoler på han, han er rett og slett min beste venn -Vi har de samme drømmene/ønskene for fremtida -Vi har felles interesser, venner og syn på mange ting, men kan også være uenige om ting -Han leser meg på en måte selv ikke mamma gjør -Han kan provosere meg på en måte ingen andre klarer, og gjøre meg mannevond og dra frem det verste i meg, bare for moro skyld :rødme:
Mazilla Skrevet 29. mars 2008 #11 Skrevet 29. mars 2008 Hmm, som en slags "oppfølging" til dette spurte jeg han godeste om fem grunner til at han er glad i meg. Svaret jeg fikk, etterfulgt av et langt "hmmm" og en tenkepause var "Fordi du er du". Synes det var et bra svar jeg Selv om det ikke var fem grunner så var det ganske bra oppsummert synes jeg! :rødme:
KnockedUp Skrevet 29. mars 2008 #12 Skrevet 29. mars 2008 Han er veldig rettferdig og har en høy personlig moral som jeg beundrer veldig. Jeg kan stole 100 prosent på ham på alle måter, vet at han alltid vil være der når jeg trenger ham. Han er en fantastisk pappa:-) Vi kan snakke sammen om absolutt alt. Han er opptatt av å oppnå de samme tingene i livet som jeg er. Han er søt, sexy og best i hele verden :rødme:
Gjest Carice Skrevet 29. mars 2008 #13 Skrevet 29. mars 2008 Det er sa utrolig mange ting som gjor at jeg elsker samboeren min, men kan jo nevne at - han er utrolig snill og god, og behandler meg med respekt. Noe jeg setter enormt stor pris pa etter aa tidligere ha vaert i et forhold med en "bad boys" (veldig sjarmerende pa utsiden, men drittsekk pa innsiden, usj...) - han er smart og intelligent, med egne interesser og egne meninger. - han er sporty og veltrent. - han er ikke redd for aa vise eller snakke om folelser. - han har sosial intelligens. Foer jeg traff ham hadde jeg nesten gitt opp hapet om aa finne noen som han, etter aa ha vaert bort i et par tullinger av dimensjoner! Men de fins der ute
Gjest Golden Girl Skrevet 29. mars 2008 #14 Skrevet 29. mars 2008 Bare 5 ting? Da har jeg funnet en fellessetning. Fordi han er akkurat den han er Han er snill, høflig, miljøelig, Sorry. Må bare spørre: Hva er miljøelig??????
:-) anna Skrevet 29. mars 2008 #15 Skrevet 29. mars 2008 * Han har en enormt god utstråling. Det var det første jeg la merke til med ham. han har en evne til å se folk, og bevisst og ubevisst prøve å få andre til å trives. Han er en sånn som får andre til å føle seg vel, fordi han er så hyggelig, rett og slett * Han er utrolig morsom. En mester i ironi * Han er vakker. Jeg elsker å betrakte ham. * Han er en veldig god støttespiller. Backer meg alltid, og om jeg har små eller store problemer er han alltid på mitt lag. * Han har veldig gode verdier, som jeg deler. Det preger familien vår.
Cienna Skrevet 29. mars 2008 #16 Skrevet 29. mars 2008 * Han elsker meg betingelsesløs * Vi er sjelevenner som gjør at vi kan prate om absolutt alt * Han får meg alltid til å le * Han tar vare på meg * Han skal en dag bli far til mine barn :rødme:
Gjest *smak* Skrevet 29. mars 2008 #17 Skrevet 29. mars 2008 Er glad i samboeren min fordi han hjelper meg når jeg er sårbar, viser respekt for meg og andre mennesker, liker ikke humor som rammer enkelt personer, er miljøbevisst, liker å ta vare på ting og fikse i stedet for kaste (altså ikke noe utprega bruk og kast menneske, økonomisk (holder meg i øra hehe), roen han har når jeg har panikk setter jeg pris på og til slutt at han tar så godt vare på "jenta si". Og myyyye myyye mer..
Thunderbat Skrevet 29. mars 2008 #18 Skrevet 29. mars 2008 Å herregud, det er jo så mye som gjør at jeg elsker han..men hovedgrunnen er jo at han er akkurat den han er, er jo hele pakken jeg falt for Han er omtenksom, morsom, får meg til å bli en bedre person, vi deler alt med hverandre, og jeg vet jeg kan stole 100% på han. *elske samboeren sin masse masse* <3
Eline1986 Skrevet 29. mars 2008 #19 Skrevet 29. mars 2008 hmmm... vanskelig å finne enkeltting, men skal prøve :gjeiper: - han er veldig behagelig å være sammen med - han er veldig kjærlig - han er utfordrende å diskutere med (elsker å bo med en som har egne meninger!!) - han er det trygge, faste punktet i livet mitt - han er omsorgsfull og nå er han ikke her!! på hyttetur med jobben! guri, nå savner jeg han!!!
Alice Ayres Skrevet 30. mars 2008 #20 Skrevet 30. mars 2008 - Han er tålmodig - Han lytter - Han er morsom - Han er deilig - Han er en fantastisk far
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå