Gjest Gjest_tittin_* Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Ville bare dele et helt genialt tips til bryllupsdagen, som jeg kom på ang tråden om hva man skal ha i vesken.. Et bryllup jeg var i, hadde brudeparet satt ut kurver på toalettene, med masse ting og tang man kunne trenge utover dagen.. Setter opp en liste med eksempler, da jeg også er et listemenneske! Jentetoalettet - lebepomade, sånne små bokser - sorte og hudfargede strømpebukser - hårnåler - hårspray - håndkrem - kleenex-tissue - plaster og gnagsårplaster - tamponger/bind - neglefil - pinsett - fisherman friend Herretoalettet - håndkrem - plaster - kondomer (vet ikke hva dette brudeparet tenkte på siden nesten alle gjestene var i slekt eller par, men man blir vel kanskje spesielt "inspirerte" i romantiske sammenhenger :love: ) - spraydeodorant - kleenex - hårvoks - fisherman friends - tannpirkere - skopuss Ellers kan man jo gå bananas i hva man vil gjøre! Legge ut engangskamera på do, kanskje? Kan jo bli moro!:D Synes i alle fall det var en så god ide at den må deles med andre!
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Ville bare dele et helt genialt tips til bryllupsdagen, som jeg kom på ang tråden om hva man skal ha i vesken.. Et bryllup jeg var i, hadde brudeparet satt ut kurver på toalettene, med masse ting og tang man kunne trenge utover dagen.. Setter opp en liste med eksempler, da jeg også er et listemenneske! Jentetoalettet - lebepomade, sånne små bokser - sorte og hudfargede strømpebukser - hårnåler - hårspray - håndkrem - kleenex-tissue - plaster og gnagsårplaster - tamponger/bind - neglefil - pinsett - fisherman friend Herretoalettet - håndkrem - plaster - kondomer (vet ikke hva dette brudeparet tenkte på siden nesten alle gjestene var i slekt eller par, men man blir vel kanskje spesielt "inspirerte" i romantiske sammenhenger :love: ) - spraydeodorant - kleenex - hårvoks - fisherman friends - tannpirkere - skopuss Ellers kan man jo gå bananas i hva man vil gjøre! Legge ut engangskamera på do, kanskje? Kan jo bli moro!:D Synes i alle fall det var en så god ide at den må deles med andre! Tusen takk for flott tips !!!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 29. mars 2008 #3 Skrevet 29. mars 2008 Tusen takk for flott tips !!! Hihi, bare hyggelig! Så i en annen tråd at dette kanskje ikke var så eksepsjonellt som jeg trodde, men jeg er ganske fersk i bryllupsgamet! : Og det er vel egentlig kanske en positiv ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå