Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet dit hen at jeg skal få ordnet med blomster. Jeg har en viss peiling på hvordan jeg vil ha brudebuketten, men mangler knapphullsblomster og brudepikeblomster.

Tenkte selv å ha calaliljer og roser (kanskje) - og det blir vel enten eller for mannfolka og brudepikene.

Lurte egentlig på hvor mye dere andre har brukt på disse typer blomster, altså brudebukett, knapphullsblomster og til brudepiker???

TIps og ideer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har kommet dit hen at jeg skal få ordnet med blomster. Jeg har en viss peiling på hvordan jeg vil ha brudebuketten, men mangler knapphullsblomster og brudepikeblomster.

Tenkte selv å ha calaliljer og roser (kanskje) - og det blir vel enten eller for mannfolka og brudepikene.

Lurte egentlig på hvor mye dere andre har brukt på disse typer blomster, altså brudebukett, knapphullsblomster og til brudepiker???

TIps og ideer??

Jeg skal ha brudebukett med lilla cala-liljer, liljekonvall, hvite peoner og noe grønt. Den kommer på max. 4000,- (var litt vanskelig for blomsterdamen og regne ut nøyaktig pris pga prisene på blomstene gikk litt opp og ned)

Så skal jeg ha hvite/rosa peoner som bordpynt, cala-liljer som knapphullsblomster (til brudgom, hans forlover, min og hans far), og 2 oppsatser til alteret.

Og så leier jeg blomsterfolkene til å pynte bordene. Alt i alt kommer det på ca 9000. (igjen litt vanskelig å vite nøyaktig pris).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...