Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen være så snill og anbefale en god concealer som dekker blå ringer under øynene? Samt om noen har prøvd GLEE fargen i ID????

Og Er det noen som kan hjelpe meg å finne en god krølleshampoo i denne shampoo jungelen:)

TUSEN TAKK"""" :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Kan noen være så snill og anbefale en god concealer som dekker blå ringer under øynene? Samt om noen har prøvd GLEE fargen i ID????

Og Er det noen som kan hjelpe meg å finne en god krølleshampoo i denne shampoo jungelen:)

TUSEN TAKK"""" :klemmer:

Helena rubinstein magic concealer, ysl sin(men den er ikke så dekkende, mer reflekterende) Makeup store sin bruker jeg mest, den er veldig bra og dekkende men bør ikke brukes hvis du er tørr under øynene.

Jeg fikk min glee idag, har warmth fra før, men glee ble kjempefint:) angrer ikke på jeg kjøpte den. Det er en kald farge så hvis du passer til kalde farger ville jeg kjøpt den.

Har ikke krøller selv så har ikke prøvd men krøllshampoen til redken har jeg hørt mye bra om ihvertfall.

Skrevet
Kan noen være så snill og anbefale en god concealer som dekker blå ringer under øynene?

Jeg syns Lightening Touch fra The Body Shop er bra.

Skrevet

Ikke akkurat krøllesjampo, men sjampo og balsamen fra The Body Shop med honning i fungerer veldig bra for mine krøller. Viktigste for krøllete hår er (i 90% av tilfellene) fuktighet, fuktighet og fuktighet. Jeg vil heller anbefale Curls Rock Curl Aplifier fra Tigi til å ha i vått hår, koster 75 kr på strawberrynet.

Skrevet (endret)

YSL Touche Eclat er fin å bruke under øynene. Ha også hørt mye bra om den nye til Chanel, så tenkte jeg skulle prøve den neste gang.

Edit: Hvis du har planer om å kjøpe ID, ta deg en tur innom hudpleier. De sminker deg gjerne med den fargen du vil, så finner du ut om den passer.

Endret av Ce'Nedra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...