J-G Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Hei.. Jeg har veldig lyst å stikke fingern i rompa på samboern min siden det tydeligvis skal være ganske deilig. Men jeg tror han syns det er litt ekkelt.. HVa er best? Bør jeg spørre om det eller bør jeg forsiktig prøve å gjøre det under sex? HVordan var det første gangen dere gjorde det?
Gjest StockDama Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Du burde spørre....ellers risikerer du plutslig å få et slag eller spark som refleks. Eller en veldig veldig sint kjæreste =p
J-G Skrevet 29. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2008 hehe.. synes jeg ser det for meg. Håper han synes det er greit.. har kjempelyst.. Bør jeg bruke glidemiddel?
Gjest StockDama Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 Deffinitivt, med tanke på at analen ikke har noe naturlig glidemiddel. Å putte noe opp der uten noe glidemiddel er veldig ubehagelig.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 29. mars 2008 #5 Skrevet 29. mars 2008 Deffinitivt, med tanke på at analen ikke har noe naturlig glidemiddel. Å putte noe opp der uten noe glidemiddel er veldig ubehagelig. Du burde definitivt spørre først. Jeg hadde flaks da, for jeg tenkte det samme som deg, også gjorde jeg det bare uten å spørre. Svaret jeg fikk var et stort stønn av lykke. hehe.
Gjest Bollemusa Skrevet 29. mars 2008 #6 Skrevet 29. mars 2008 Dette har jeg lyst til å prøve på også. Etter 7 år i sammen har vi nettopp våget oss på at jeg får noe opp i der.. Han nektet tidligere for at han likte slik.. men etter en rask titt i nedlastede filmer som lå "skjult" på maskinen hans oppdaget jeg noe ganske annet. Så en kveld da jeg var tøff nok puttet jeg den bare opp i der, og etter det har det blitt en fin ting for oss begge. Så... det store spørsmålet er jo om han vil like at jeg berører noe der bak.. Jeg satser på massasje mellom lårene og nærmer meg litt mer for hver gang vi har sex... han fjerner nok hånden min om jeg kommer for nærme.. Er så sjenert når det gjelder å spørre om seksuelle ting. Kan gjerne stille krav og slik, men ikke spørre spørsmål og vente på et svar lissom... hehe... og ja forresten noe smøring er alfa og omega.. og husk at spytt og kroppsvæsker tørker fort der nede... uparfymert bodylotion osv fungerer også fint. Er ikke flaut og ha det på nattbordet uten at noen stiller spørsmål.. Så jeg går for det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå