Gjest merkelig hund Skrevet 29. mars 2008 #1 Skrevet 29. mars 2008 Vi har en hund som slikker/småbiter på kjønnsorganet sitt eller hunden rir på puter eller andr oe gjenstander som finnes rundt omkring i leiligheten . Hunden lager også lyder når den holder på med dette . Hva er dette ? er bikkja syk ? er det normalt ? skal vi korrigere hunden ?
Frey Skrevet 29. mars 2008 #2 Skrevet 29. mars 2008 Slikkingen er bare at den vasker seg, og det må den nesten få lov til. Dere kan dog sjekke om den har noe sår der, nor som vil føre til at den slikker mer enn normalt. Hvis den har det bør dere ta den til dyrlege. Jokkingen kan dere korrigere. Bare lær den "nei" og styr han over på noe annet. Belønn ham når han slutter med ros, godbit eller leke.
Gjest Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Min gamle hund sugde seg selv til utløsning, og hunden til en venninne av meg har en fast bamse den rir til den kommer.Ser ingen grunn til å korrigere dette? Må være lov å onanere om man er dyr også, men greit å korrigere for humping på menesker som går på rang, og humping på ting man er redd for.
Bobeline Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 (endret) Ja, dyr onanerer også, det trodde jeg var mer almennkjent i dag. I de senere år har det blitt foretatt studier som viser dyrs liv på en annen måte enn hva vi har hatt kunnskap om så langt. Venninnen min har en katt som "gnir" seg mot teppet når den skal kose seg med seg selv. I begynnelsen trodde hun at den hadde vondt eller var syk, så hun pleide å løfte opp katten for å undersøke. Nå som hun vet hva katten gjør, lar hun den være i fred. Ellers er jeg med gjesten som sier at det er ingen grunn til å korrigere naturlig atferd, bortsett fra atferden der dyret bruker personer til selvtilfredsstillelse. Endret 2. april 2008 av Bobeline
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 haha Katten min har en bamse an "koser" seg veldig med . Vi lar han holde paa som han vil. Ser ikke noe ille i det. han er kastrert men holder naa paa lell!
ENJ+KS Skrevet 2. april 2008 #6 Skrevet 2. april 2008 Ja, det er jo vanlig at dyr også onanerer. Jeg var i stallen i forrige uke, der fant jeg den ene hoppa som gnidde rompa mot krybba og laget noe som liknet på stønne-lyder! Det var jo åpenbart hva hun holdt på med..
Gjest ts Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Funnet ut at hunden var allergisk mot foret sitt og at det var årsaken til den frenetiske slikke/bite aktiviteten . Har byttet tilbake til det vanlige foret nå , og Beneful posen ligger i søpla
Gjest vimselot Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Vi har en hund som slikker/småbiter på kjønnsorganet sitt eller hunden rir på puter eller andr oe gjenstander som finnes rundt omkring i leiligheten . Hunden lager også lyder når den holder på med dette . Hva er dette ? er bikkja syk ? er det normalt ? skal vi korrigere hunden ? Helt normalt, de har faktisk evnen til å sokke seg selv, noe ikke menn har og som de ønsker seg. Hender bikkjer bruker objekter for å ri på, men la de aldri ri på benet ditt. Selv om den er valp er det en maktdemonstrasjon. Men ikke straff den om den finner et annet objekt (bamse f.eks eller en pute), men finner den en favoritt, må du se på penis slik at den ikke blir irritert og sår og det kan hende du må ta fra den objektet. Ikke le av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå